Olisi jo korkea aika nostaa Mönni maailmankartalle.
Mönni maailmankartalle
14
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Mönni on hyvä paikka elää ja asua.
- Anonyymi
Mönni nousuun ja Selkie myös!
- Anonyymi
Hyvä Mönni.
- Anonyymi
Kauan Eläköön Mönni ja Mönniläisten Yksituumaisuus 🍻
- Anonyymi
Mönni, kylä jossa aikoinaan asfaltti loppui tasan kunnanhallituksen puheenjohtajan risteykseen...
- Anonyymi
Ei loppunu eikä alkanu, ei vielä tänä päivänäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei loppunu eikä alkanu, ei vielä tänä päivänäkään.
Kylläppään oli asfaltti pilkkasuon risteyksestä erään liittymän kohtaan asti, siihen en ota kantaa kenen tieliittymä se oli.
- Anonyymi
Tie kyllä vaatisi kestopäällysteen.
- Anonyymi
Tehdään Mönnistä johtava kylä, vapise Lehmo!
- Anonyymi
se Mönnin silta on ihan hirvittävä, varsinkin kovalla sivutuulella pelottaa.
- Anonyymi
Lossi oli hyvä vaan kun se on katoava luonnonvara, ei taida olla kuin 2 lossi Pohjois-karjalassa Paalasmaassa ja Nestori Arvinsalmella, onko minulla väärä tieto olen kiinnostunut jossain on muuta tietoa ja vastaa missä on losseja Pohjois-Karjalassa, Arvinsalmella on oikein iso ja nykyaikainen lossi kuljin sieltä viime lauantaina mutta oli tuulinen ilma, niin ei ollut oikein paras mahdollinen sää.
- Anonyymi
Kyllä minä Mönnin pongasin Karttapaikalla ja näyttäähän tuo löytyvän Google Mapsistakin. Että kyllä se on maailmankartalla jo.
- Anonyymi
Kartalla ja ”kartalla”; aika vaikeeta vai mitä. Tämä ei ole kysymys, joten älä vastaa äläkä vihtaa.
- Anonyymi
Siellä on jonkun sissipäällikön muistomerkki. Mikähän.... Olli Tiainen vai Juho Vesainen vai mikäseniminytoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910