Ja sentähden hän on uuden liiton välimies, että, koska hänen kuoemansa on tapahtunut lunastukseksi ensimmäisen liiton aikuisista rikkomuksista, ne, jotka ovat kutsutut, saisivat luvatun iankaikkisen perinnön.
Hebrealais kirje 9:15, ja otsikko KR 1933/-38, 1Tim. 2:5
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minkäslaisia dokumentteja löytyy väitteesi tueksi? Tuohon tarvitaan vähintään jo oikeaksi todistettu jumalan allekirjoitus.
Niinpä, on vain löysä kokoelma muinaisia kansanuskomuksia. Huoh. Se siitä teoriasta. - Anonyymi
Vai oli se Jeesus niinkun konsultti,
eli välivouhka kuten täällä sanotaan. - Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
- Anonyymi
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi."
- Anonyymi
Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Herra on vanhurskas kaikissa teissään ja armollinen kaikissa teoissaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276