S pankki ei antanut lainaa kun tarvittais rahaa asumisoikeusasuntoon. Tarvitaan n 15k rahaa asuntoon josta puolet maksetaan itse. Mutta ehdotelkaa mistä pankeista saa helpommin lainaa kun s pankki on ihan kuraa ei ne antanut lainaa.
S pankki ei antanut lainaa!!
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin muut pankit sen löyhäkätisempiä on.
- Anonyymi
'S pankki ei antanut lainaa kun tarvittais rahaa asumisoikeusasuntoon. Tarvitaan n 15k rahaa asuntoon josta puolet maksetaan itse.'
S-pankki myöntää lainaa vain harvoille & valituille. Jos Nordea / Säästöpankki / OP ei myönnä Bank Norwegian / InstaBank Svea Ekonomi / BlueStep pikku korolla voi olla kiinnostunut. On myös OmaSäästöpankki, POP, Ålandsbanken, Aktia jossa kysyä. - Anonyymi
Miksi maksaa iso panttimaksu että pääsee asumaan vuokralle, missä et millään lailla ole asunnon omistaja, pitkällä irtisanomisajalla, asunnon viat korjaamatta, yhtiö ja isännöitsijä ylimielinen lapsilauma.
- Anonyymi
Tuossa kommentissa on paljon järkeä!
Itse tiedän kusipäisen isännöitsijn. Liekö saanut kuntayhtiöön elinikäisen suojatyön eikä tajua erota.
Oikeesti lainanotto ja sadanprosentin lainan ei ole mitää järkeä.
- Anonyymi
Lainansaanti on kiristymään päin nyt kaikilla pankeilla.
Sitäpaitsi tyhjän päältä et lainaa saa. Vakituiset tulo löytyy kummaltakin?
Vain toinen ei kelpaa ellei ole IT-alalla. Raksaduunari arvotetaan pankeissa eri tavalla vaikka viivan alle jäisi enemmän kuin IT-työläisellä.
Ja pantteja taikka takaajia pitäisi löytyä sitä enempi mitä huonompi on oma tilanne. Mutta siltikään yhdestäkään pankista ei saa työttömänä lainaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226