Kaksi minuuttia riitti!

Anonyymi

Voi ihme sentään, miten ärsyttävät ihmiset on tuossa ohjelmassa ! Ääliömäinen tapa kaikilla katsoa ja kommentoida ohjelmia . Enpä tykkää.

16

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja hirveän monella viinilasi kädessä, ovat kai moderneja 2000- luvun ihmisiä. Kahvi/teekuppi ja korvapuusti sopis paremmin, onhan se koko perheen ohjelma! Ja lapsille limupullot nenän eteen.

• Anonyymi

Samoja ohjelmia esitellään. Lähes joka jaksossa suomi lovea, maajussille morsianta, temptation islandia.

• Anonyymi

Vakiokommentoijat leviävät jatkuvasti sohvillaan sivusuunnassa. Joskus kymmenen vuoden päästä heillä pitää jokaisella olla oma sohva napostelutahdista päätellen.

Totta puhuen ohjelmaidea on kuluttanut itsensä loppuun.

• Anonyymi

Se Perkeleen Naisjuontaja On Viimeinen Niitti Ja Naula Arkkuun Ärsyttävä Sänkyäänellä Puhuva Akka.Ei Voi Lainkaan Sietää Ei Minuuttiakaan.Vetäköön Käteen Ja Kävelköön Eteen.

• Anonyymi

Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
        Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
        Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
        PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
        Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
        Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
        PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....

Ja tuoreimmalla kaudella pienen lapsen äiti (Salli?) katsoi riiviöitä supernanny-ohjelmassa ja voihkaisi "Voi ei...mitä mä oon menny tekemään!".
        Aika paljon sohvaperunoissa just sellaisia ohjelmia joita itse ei oo seurannut, niin saapahan vähän käsitystä noistakin.

• Anonyymi

Mitä järkeä muutenkaan on katsoa telkkarista ihmisiä jotka katsovat telkkaria.

• Anonyymi

No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!

Meillä ei ole sohvaperunoita. Muija katsoo rikos ja murhamysteerejä omassa huoneessaan ja minä olohuoneessa koitan löytää kanavilta seksuaalisesti virittyneitä ohjelmia, joita tulee vähemmän, verrattuna murhaamiseen ja tappamiseen. Voi voi, masentavaa.

• Anonyymi

Lässyn lässyn ohjelma!

• Anonyymi

Ärsyttävä!

• Anonyymi

Esittää nuo jotkut.

• Anonyymi

Toosan laatohjelmia.
      Perkele mitä paskaa sinne tungetaan.
      Onneksi ei tarvitse katsoa.

Päälle vielä kaikenmaailman asunnontailaus,vitunmoiset remontit,
      puutarhan tonkimiset,sopansotkemiset & taikinan vatkaamis ohjelmat.

https://postimg.cc/JGjTyc8D

• Anonyymi

Helsingin ja lähialueiden karjakot ja sukupuolikummajaiset moittii kaikki ohjelmat.
      Hirveissä ryysyissä ja revityissä flanelleissa käsi suun edessä kommentoidaan.
      Varmaan ne talmattiset läskikoiratkin on homoja

• Anonyymi

Ne saakelin Riihimäen tyhjän naurajat pilaa koko ohjelman.

• Anonyymi

Mikä ihmeen YLE ja kuka sen omistaa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe