Voi ihme sentään, miten ärsyttävät ihmiset on tuossa ohjelmassa ! Ääliömäinen tapa kaikilla katsoa ja kommentoida ohjelmia . Enpä tykkää.
Kaksi minuuttia riitti!
16
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hirveän monella viinilasi kädessä, ovat kai moderneja 2000- luvun ihmisiä. Kahvi/teekuppi ja korvapuusti sopis paremmin, onhan se koko perheen ohjelma! Ja lapsille limupullot nenän eteen.
- Anonyymi
Samoja ohjelmia esitellään. Lähes joka jaksossa suomi lovea, maajussille morsianta, temptation islandia.
- Anonyymi
Vakiokommentoijat leviävät jatkuvasti sohvillaan sivusuunnassa. Joskus kymmenen vuoden päästä heillä pitää jokaisella olla oma sohva napostelutahdista päätellen.
Totta puhuen ohjelmaidea on kuluttanut itsensä loppuun. - Anonyymi
Se Perkeleen Naisjuontaja On Viimeinen Niitti Ja Naula Arkkuun Ärsyttävä Sänkyäänellä Puhuva Akka.Ei Voi Lainkaan Sietää Ei Minuuttiakaan.Vetäköön Käteen Ja Kävelköön Eteen.
- Anonyymi
Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....Ja tuoreimmalla kaudella pienen lapsen äiti (Salli?) katsoi riiviöitä supernanny-ohjelmassa ja voihkaisi "Voi ei...mitä mä oon menny tekemään!".
Aika paljon sohvaperunoissa just sellaisia ohjelmia joita itse ei oo seurannut, niin saapahan vähän käsitystä noistakin.
- Anonyymi
Mitä järkeä muutenkaan on katsoa telkkarista ihmisiä jotka katsovat telkkaria.
- Anonyymi
No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!
Meillä ei ole sohvaperunoita. Muija katsoo rikos ja murhamysteerejä omassa huoneessaan ja minä olohuoneessa koitan löytää kanavilta seksuaalisesti virittyneitä ohjelmia, joita tulee vähemmän, verrattuna murhaamiseen ja tappamiseen. Voi voi, masentavaa.
- Anonyymi
Lässyn lässyn ohjelma!
- Anonyymi
Ärsyttävä!
- Anonyymi
Esittää nuo jotkut.
- Anonyymi
Toosan laatohjelmia.
Perkele mitä paskaa sinne tungetaan.
Onneksi ei tarvitse katsoa.
Päälle vielä kaikenmaailman asunnontailaus,vitunmoiset remontit,
puutarhan tonkimiset,sopansotkemiset & taikinan vatkaamis ohjelmat.
https://postimg.cc/JGjTyc8D - Anonyymi
Helsingin ja lähialueiden karjakot ja sukupuolikummajaiset moittii kaikki ohjelmat.
Hirveissä ryysyissä ja revityissä flanelleissa käsi suun edessä kommentoidaan.
Varmaan ne talmattiset läskikoiratkin on homoja - Anonyymi
Ne saakelin Riihimäen tyhjän naurajat pilaa koko ohjelman.
- Anonyymi
Mikä ihmeen YLE ja kuka sen omistaa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007