Näkyykö kellään selvästi verisuonia esim. jaloissa, käsissä, rintakehässä?
Jos googlaa siniset verisuonet niin kuvassa näkyy verisuonet erottuvat ihon läpi sinisinä tieku.fi. Tai sit jos googlaa veiny chest.
Onko kellään vastaavan näköisiä verisuonia selvästi esillä?
Näkyvät verisuonet
8
2104
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi pitäisi näkyä?
- Anonyymi
Mulla on aina välillä tosi tummat ( siniset ) verisuonet, etenkin ylävartalossa, rinnalla, olkapäissä, kaulassa.
Kirjoitin " aina välillä ", koska ne eivät näy samalla tavalla jatkuvasti.
Ei kai tuosta haittaakaan ole....... - Anonyymi
Aatelisilla näkyy hyvin. Sen takia heitä kutsutaankin siniverisiksi.
- Anonyymi
Voi ku oliskin aatelinen, mutta aina ei voi voittaa.......
- Anonyymi
Ihan pikaisesti katsoen näytti siltä, että monilla, joilla verisuonet näkyvät, on ihonalaisrasvaa vähän. Siellä oli sekä laihoja ihmisiä, bodareita että vanhoja ihmisiä. Joillakin oli selvää suonikohjua epätyypillisessä paikassa. Joissain kuvissa näkyi hämähäkkiverisuonimuutoksia.
Iän myötä iho ohenee ja ihonalaisrasva vähenee, joten verisuonet voivat kuultaa ihon läpi entistä selvemmin ja saattavat jopa pullistua. Tämähän näkyy myös kesällä anoreksiaa sairastavilla naisilla. Samoin hoikilla vanhemmilla urheilevilla naisilla näkyy usein pintalaskimot selvästi. Verisuonten väri riippuu ihon sävystä (toisilla sinertäviä, toisilla vihertäviä jne). Joissain sidekudossairauksissa tai yksilöllisissä ominaisuuksissa iho on tavallista ohuempi, tietysti se voi edistää suonien näkymistä sekä suonikohjujen syntyä.
Itse olen keski-ikäinen nainen, jolla on vähän pintarasvaa ja hypermobiliteettidiagnoosi. Verisuonet näkyvät vuodenajan mukaan. Eli kesällä pintalaskimot näkyvät herkästi vartalon yläosassakin. Rasituksessa pintalaskimot saattavat tulla talvellakin näkyviin. Hämähäkkimuutoksia minulla on jaloissa ja lisää tulee. Kamalia, ja kallista olisi päästä niistä eroon. Käytän tukisukkia.
Itselläni myös imusuonet tulevat joskus näkyviin rintakehän yläosassa, esim. kun olen kuivannut itseni suihkun jälkeen.- Anonyymi
Eli taitaa ihan normaalia olla, että voi noin selkeästi näkyä verisuonet?
Rintakehässä verisuonet näkyy ainoastaan silloin jos tulee kuuma ja suihkun jälkeen. Jaloissa ja muualla nähtävissä melkein koko ajan.
- Anonyymi
Ei se ole aina ihon alaisesta rasvasta kiinni.
Itse olen ylipainoinen, ja rasvaa on turhankin paljon ihon alla.
Silti suonet näkyvät tummina silloin tällöin. - Anonyymi
Minulla pullotta kämmenselissä siniset suonet kun kastemadot.Ne on kauhean näköiset. Verisuonet on laajenneet. Olen tottunut niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3037538Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne805885Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1593805Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523494Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321927Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1861828- 431451
- 221411
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151395Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641384