Olen 29-vuotias nainen 167cm 54kg.
Olen aviossa minua kiinnostaa ryhmä seksi.
Olisiko Uudellamaalla ta Kannta-Hämeessä joko kavereita tai halukkaita olemaan kimpassa toisen miehen kanssa varatun naisen sala-rakas?
-30-vuotias nainen hakee seksi seuraa!
29
1860
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä 0469360549
- Anonyymi
tällä ei seisonut :(
- Anonyymi
Oon varattu kans 46v 184 80 19 hoikka asiallinen mies Hyvinkkäällä.
- Anonyymi
Hyvinkäältä olen itsekkin kotoisin 300m rautatieasemalle.
-30-vuotias rouvva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-30-vuotias rouvvaPostia tai miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-30-vuotias rouvvaMiten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-30-vuotias rouvvaHaluisitko/ haluaisitteko tavata vaikka huoltoasemalla kahvin merkeissä. Valmis olen tulee myös kotianne tapaamaan, katsottais herättääkö kaikissa värinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko/ haluaisitteko tavata vaikka huoltoasemalla kahvin merkeissä. Valmis olen tulee myös kotianne tapaamaan, katsottais herättääkö kaikissa värinää.
No ei todellakaan haluttais yhtään mitään ainakaan sun kanssa!
Anonyymi kirjoitti:
-30-vuotias rouvvaMiksi sitten laittelet viestejä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-30-vuotias rouvvaTäällä näköjään vastaillaan toisten nimimerkeillä!
T: -30-vuotias rouvva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näköjään vastaillaan toisten nimimerkeillä!
T: -30-vuotias rouvvaKyllä minä ihan itse omalla nikilläni olen vastannut ja vastaan vastakin
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko/ haluaisitteko tavata vaikka huoltoasemalla kahvin merkeissä. Valmis olen tulee myös kotianne tapaamaan, katsottais herättääkö kaikissa värinää.
Voitaisiin tavatakkin mutta haluaisin tietää sinusta enemmän ennen tapaamista.
Mikäli ajatukset sujuu niin sitten voidaan tavata ja katsoa mennäänkö pidemmälle.
Haen vakituista miestä mukaan leikkiin.
T. -30--vuotias
- Anonyymi
Kik: limoncello
- Anonyymi
Kik: limoncello_par (entinen oli virhe)
- Anonyymi
Kik: tää on virhe pieni tatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik: tää on virhe pieni tatti
???
- Anonyymi
Ollaan nyt oltu seksisuhteessa mieheni kolmen hyvän kaverin kanssa reilu vuosi.
Olemme kaikki todella läheisiä ja on luonnollista viettää vapaa aikaa keskenämme.
Mökillä käymme yhdessä saunassa ja naku uinnilla ja olen kaikkien yhteinen kimppanainen.
Yövuorossa tullessaan yksi miehistä tulee töistä meille ja juo mieheni kanssa aamukahvit ja mieheni lähdettyä töihin hän tulee luokseni ja rakastelun jälkeen nukumme ja minulla on mies myös kun omani on töissä.- Anonyymi
sit heräsit kun toinen ukko lutkutti pippeliäsi
- Anonyymi
Kik: Jussiii123
Moikka.
Täällä olisi varattu kokenut kimppamies mukaan. Minulla on kokemusta 2m n sekä gb. Kimppa on upeaa hyvällä porukalla. Tuntuu todella upealta panna kahdella kullilla pilluun...
Ota yhteys: ylermi.tissi(at)gmail.com.- Anonyymi
kik tommi_espoo
Olisiko pariskunta kanssa halukkuutta?
- Anonyymi
Ei hitossa ole
- Anonyymi
Täällä Riksussa olemme N52 M59
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Riksussa olemme N52 M59
Moi Riksu.
Tervetuloa käymään Aulangolla 56v miehen luona kylpylässä.
Kehiteltäiskö gb?
6-9.5. Siellä. Txt 0407635963.
- Anonyymi
Mies 50 ja nainen bi 30. Olemme kiinnostuneita pienestä säädöstä pks seudulla☺
- Anonyymi
Moi vaan
Olisin halukas toki ,espoosta olen.
tapio5 @luukku - Anonyymi
Mailia mrman@luukku.com
- Anonyymi
Cartsa93 kik jos hyvä kroppasen ja komean miehen kanssa kimppa kiinnostaa naiset ja parit!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144