Löytyiskö mies seuraa miehelle voidaan vaikka naida olen täysin kokematon miesten kesken mutta haluttas kokeilla miltä tuntuu saada mallit sisään olen aikuinen
Seuraa kuusamo
16
218
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista on
- Anonyymi
Käy myös suihin otto ja runkkaaminen
- Anonyymi
Joks sul kädes
- Anonyymi
Miltä spegu maistuu
- Anonyymi
Ihan hyvää
- Anonyymi
Laita viestiä kmokaveri@gmail.com
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan profiiliin
- Anonyymi
Haetko vielä seuraa
- Anonyymi
yksinäinen147 kirjoitti:
Kyllä on hakusessa
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö panoseura kiinnostaa?
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saan yhteyden sinuun? Olen myös mies Kuusamosta
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle käy mikä homma vaan, mutta sopiiko nyt kun mulla sen verran aikaa niin sellaset pikarunkut täällä, haluaisitko? Voisin sit antaa tiedot ja joku päivä paremmalla ajalla. Mulla tässä nyt hiukan aikaa vaikka vedellä jos käy, minkä ikäinen oot muuten?
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy. Anna yhteystiedot? 31v. Minkä ikäinen itse olet?
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 29, kelpaako? Vedetäänkö täällä mieluummin, ootko valmiina jos vedetään
Mikä ettei
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144