Täällä on varmaan useita, jotka käyttävät lääkitystä osteoporoosinsa hoitoon. Voisitteko kertoa kokemuksianne osteopoorosin hoidosta, esim. mitä ongelmia hoidossa ja lääkityksessä on mahdollisesti ollut? Entä miten päädyitte hoitoon, esim. menittekö ensin terveyskeskukseen vai luunmurtuman takia suoraan sairaalaan? Oletteko käyneet erikoislääkärillä?
Osteoporoosilääkitys
1
1522
Vastaukset
- SiM
No eipä näytä tulleen viestejä laisinkaan. Itse sain pahan kesäyskän, kylkikipua, joka diagnosoitiin ensin lihasrevähdykseksi, sitten myös kylkiluunmurtumaksi. Siinä vaiheessa rupesin vinkumaan (uudelleen) osteoporoositutkimukseen ja lääkäri suostuikin silloin lähettämään luuntiheysmittaukseen. Kun tulin seuraavalle vastaanotolle, hän aloitti ilmoittamalla "selässä ollaan osteoporoosissa ja lonkassa lähellä osteoporoosia". Sitten kirjoitettiin Alendronatia ja kalkkivalmistetta. Saa nähdä, tehoaako enää.
Olen (jonkin verran) katkera. En ole käynyt vielä erikoislääkärillä, mutta olen ottanut selville, missä on paikallinen osteoporoosiyhdistys. Kokemukseni mukaan potilasyhdistyksissä on hyvää tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714