Hei,
Kihlattuni asuu Hannoverissa ja vietän siellä usein aikaa.
Olisi tarkoitus ajaa hänen autolla suomeen ja pakata osa minun kamppeista autoon ja tuoda hänen kämpille tavaroitani.
Noh, eli siis viikon verran samalla olevilla Suomessa .
Voinko siis matkustaa Suomeen hänen autollaan ilman että hän on mukana ?
Pitääkö olla jokin lupalappu vai kuinka?
Äitimuorini väitti että minulle lätkäisyään autoverot?
Saksalaisen kihlatun autolla suomeen
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa
- Anonyymi
Suomalainen ei saa ajaa ulkomaille rekisteröityä autoa ilman että omistaja on mukana tai vuokraauto.Auton vuokrausta koskee eri säännöt. Kannattaa tullille soittaa suoraan ne tietää. Minä tekisin vuokrauspaperin auton omistajan kanssa jossa tarkka aika mille ajalle ja mitä maksaa(ei ole pakko maksaa ei tarkisteta)ja kilometrit ja muut ehdot siihen. Muistaa pitää kysyä myös vakuutusyhtiöstä eli mitä sanoo auton vakuutusyhtiö.
- Anonyymi
Vuokra autolla siis saa tulla?
- Anonyymi
Suomalainen ei saa ajaa ulkomaille rekisteröityä autoa ilman että omistaja on mukana?
Tarkoitatko että Suomi poika ei saa missään päin maailmaa ajaa vai vaan Suomessa?
- Anonyymi
14 vrk saa aja Suomessa ulkomaisel autolla suomeen rekisteröity hlö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194