Olen aivan lääpälläni skorpionimieheen. Olen päässyt häneen fyysisesti lähelle, mutta henkinen puoli on jäänyt etäiseksi... Nyt skopumiehellä on hiljainen vaihe päällä - ei viestittele samalla tavalla kuin ennen. Hiljainen vaihe lähti siis päälle kun tunnustin tunteeni. En halua pilata tätä juttua ellen ole jo pilannut...
A) annanko hänen olla täydessä hiljaisuudessa
B) voinko varovasti kysyä, että missä mennään
C) muita ehdotuksia?
Nimimerkillä toivottoman rakastunut
Miten ansaita skorpionimiehen luottamus?
Anonyymi
2
1438
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kellään ehdotuksia?
- Anonyymi
Vaikka ei olisikaan aurinko-
skorpioni, mutta ko ihmisen venus on skorpionissa haasteisissa aspekteissa, niin tällainen ihminen on todella hankala kun siihen annetaan aihetta esim mustasukkaisuuden muodossa... muuten hyvä tyyppi jos asiat ovat ok... jos menee mustasukkaisuuteen niin ainainen nälviminen voi olla kyseessä... en tunne ketään tai en tiedä kenenkään karttapohjaa mut olen tutustunut planeetat merkeissä ja huoneissa-teemoihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301