IS 23.1.2021 kovisristikon oikean yläkulman 4 vaakatason 5-kirjaimista sanaa vaivaavat edelleen! On pyyhitty niin monta kertaa että paperi on paikoin jo rikki...Palaan siihen aina muutaman päivän välein... Olisiko kenelläkään tallessa?
ratkaisematon kulma
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko nelikko suurinpiirtein tasan näin:
KERIÄ
RIIHI
ONTOT
NESTE
Ihan ulkomuistista vedin 😄Hyvin muistettu, itse en olisi muistanut. Minun ei tarvinnut muistella, sillä minulla on yli 200 kpl IS:n kovisten tallennettuja ratkaisuja Google Drivessa. IS Extra tilanneilla on mahdollisuus tarkistaa vanhojenkin ristikoiden ratkaisut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289