Minulla on leijonanainen naisystävänä ja voi sitä rakkauden ja intohimon määrää mikä suhteestamme huokuu.Onko muilla pareilla samanlaisia kokemuksia oinaan ja leijonan välisestä suhteesta?
Oinasmies ja leijonanainen täydellinen pariko?
6
1568
Vastaukset
- myös
20 vuotta kestivät toisiaan kunnes, erosivat.
leijona nainen aika monesti suhteen jatkuessa
näytää kyntensä tilaisuuden tulle, jotenka neuvon seuraamaan tilanetta . muuten rakaus onsokia.- Nainen
Leijonanainen vaatii jatkossakin ehkä tavallista enemmän huomiota ja ihailua. Kun suhteenne tasaantuu eikä ole enää niin alkuhuuman kyllästämä, niin muista antaa niitä naisellesi, jos haluat hänet pitää. Muuten varmaankin sovitte yhteen, onnea matkaanne!
- N-leijona..M-oinas
olemme olleet jo vuosia yhdessä ...mutta valitettavasti oinas on kovin mustasukkainen minusta,minä kun haluan näyttää hyvältä ja kuitenkin itse on kova pettämään..intohimoa on ollut vuodet toisensa jälkeen ja olemme kuin sielunkumppanit..mut pettäminen vaatii veronsa luottamuksessa sekä intohimossa....
- jätetty oinas
Täydellistä, jos vaan ois saanu itelleen tuon leijonamiehen. Palasi häntä koipien välissä muijansa luo, vaikka oli just väittänyt ihan muuta. Me kuuluimme toisillemme, meillä synkkasi täydellisesti. Mutta ei kai sitä sitten voi saada sitä ihmistä, joka oikeasti on juuri samanlainen ja tulee sellanen olo että tämä ihminen on täydellinen kumppani just mulle. Ja kun kyse on vielä että on yhteisiä lapsia, niin kai hänen oli päätöksensä tehtävä. Harmi.
- JELLONAN NUMBER ONE
Niin,ehdotan että et havittele varattua jellonaa, koska kokemus puhuu puolestaan. Hän saattaa flirttailla kun on kodin ulkopuolella,mutta se nainen joka elää hänen kanssaan, hän on number one.
Jellonan luonteeseen kuuluu pieni "hauskanpito", mutta hänen omaansa hän ei petä,hän on ylpeä perheestään ja jälkikasvustaan, samoin jos hänen vaimonsa on vahva luonteeltaan.Oinaat yleensä ovat, poikkeuksiakin löytyy!Mh... Jellonan miehen kansa elämä ei ole latteaa, vaan ajoittaiset myrskyt kuuluvat siihen suhteeseen.Hän on kiihkeä ja ihana, oikea mies naiselle, joka arvostaa miestään.Mutta jos olet varomaton,niin tunnet sen nahoissasi pitkään.
Onnea etsinnälle, Ota vapaa leijona, jo pelkästään jellonapojan kesyttäminen vaatii uurastusta.Siinä muuten sitten punnitaan naisen vahvuus, heikoille jellona ei ole sopivaa seuraa!
ja jos tutustuit varattuun jellonaan ja kuvittelit, että hän jättäisi vaimonsa ja lapsensa sinun takia...erehdyit pahimman kerran. nimittäin olen oinas nainen ja mieheni on jellona ja meillä on jälkikasvua, joten...otapa opiksi ja ryhdy etsimään sananmukaisesti vapaata urosjellonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144