Kia on hyvä ja kestävä auto.
Kia on hyvä
7
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Mun-08 ceedissä ei ole ollut juuri mitään vikoja. Alkuperäinen akkukin kesti 11 vuotta.
- Anonyymi
Juu akut olivat hyviä, omassa ensimmäisen pakan -07 diesel ceedissä akku kesti 9,5 vuotta...
Koiranluut jouduttiin samassa ajassa vaihtamaan 2 täyttä kierrosta. Eniten olisi toivonut, että KIA:lla olisi satsattu akun kestävyyden sijaan kampiakselin tiivisteen kestävyyteen, akun hajoamisella kun ei ole paaliin johtavaa vaikutusta, mutta kampiakselin tiiviste on jo kiikun kaakun...
Samoin jotain väsyi rakenteessa, kun 10 vuotiaana, pyörän kulmia ei saanut enää säädettyä hyväksyttävälle tasolle.
Aika lyhytikäinen harjoitelma tämä loppujen lopuksi oli. Ei huono niin kauan kuin se kesti, mutta tuossa 10 vuoden kohdalla alkoi tulla sen verran komeita korjauslasku-uhkia, että auton kohtalo oli sinetöity... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu akut olivat hyviä, omassa ensimmäisen pakan -07 diesel ceedissä akku kesti 9,5 vuotta...
Koiranluut jouduttiin samassa ajassa vaihtamaan 2 täyttä kierrosta. Eniten olisi toivonut, että KIA:lla olisi satsattu akun kestävyyden sijaan kampiakselin tiivisteen kestävyyteen, akun hajoamisella kun ei ole paaliin johtavaa vaikutusta, mutta kampiakselin tiiviste on jo kiikun kaakun...
Samoin jotain väsyi rakenteessa, kun 10 vuotiaana, pyörän kulmia ei saanut enää säädettyä hyväksyttävälle tasolle.
Aika lyhytikäinen harjoitelma tämä loppujen lopuksi oli. Ei huono niin kauan kuin se kesti, mutta tuossa 10 vuoden kohdalla alkoi tulla sen verran komeita korjauslasku-uhkia, että auton kohtalo oli sinetöity...7-vuoden takuu ei anna mitään takuuta 7-vuoden jälkeisestä ajasta...
- Anonyymi
Ja Hyundai on emoyhtiö
- Anonyymi
Seedissä mennöö koiranluut heleposti väljiksi. Minun seeddiin on on vaihettu koiranluut monta kertoo.
- Anonyymi
Ihan parhaita tuollaiset hyvin perustellut ja faktoihin perustuvat aloitukset.
- Anonyymi
Minulla Kia Rio 1.2LX vm 2012 ajettu 59000km, ei mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301