Näin kävi jo aikaa sitten, sanoinkin siitä kerran sinulle.
Poskemme kuumottivat silloin, ja olin vähällä kääntää auton keulan ihan muualle kuin mihin piti mennä. Päiväpanot oli silloin aika lähellä... Lopulta päädyimme vain syömään samaan pöytään posket punoittaen😊
Katselin sinua tänään, herätit jälleen sen kuumotuksen. Et taidakaan tietää, miten vaikutat minuun. Tiedät katseeni vuosien ajalta, siinä on tietty hehku seurassasi. Kokeile joskus onneasi, ja lähesty minua. Olen valmis.
Herätät haluni, olemalla natural itsesi
5
93
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan sanasi.. Minun oli hankala hyväksyä niitä syvällisellä tasolla.. Näin meille kävi silloin, muut kuiskuttelivat.. Olisinpa osannut tehdä toisin, sillä iholleni minä sinut nauttimaan kanssani haluan.. Se on meille se paras yhteinen paikka..
Mietin miten näissä olosuhteissa lähestyn.. Valmis olen tekemään asioita niin kuin ne ilmenee..- Anonyymi
Lähesty ja sano olevasi vieläkin siinä. Avoimena, silmiin katsoen. Ei siitä voi erehtyä.. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähesty ja sano olevasi vieläkin siinä. Avoimena, silmiin katsoen. Ei siitä voi erehtyä.. ..
Noin voisin tehdä. Emme vain näe missään luonnollisesti. Enkä tiedä miten häntä lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voisin tehdä. Emme vain näe missään luonnollisesti. Enkä tiedä miten häntä lähestyä.
No tuo kyllä hankaloittaa paljon. Aloittaja näkee sitä naista 8/5 viikossa.. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo kyllä hankaloittaa paljon. Aloittaja näkee sitä naista 8/5 viikossa.. ..
Juu, emme ole enää samassa työympäristössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144