Timo Soini julkaisee poliittiset muistelmansa ja nimeksi tulee vaatimattomasti 'Yhden miehen enemmistö'. Kirjan nimi ei ole mikään varsinainen arvoitus, sillä Soinille kaiken poliittisen toiminnan lähtökohtana on aina ollut Soini henkilökohtainen etu. Omassa itsekeskeisyyden kuplassaan on Soini saanut muodostaa oman yhden miehen enemmistönsä ja olla oikeassa.
Vaan mikä voisi olla riittävän mahtipontinen loppukaneetti Soinin poliittiseen elämänkertaan? Siinäpä vasta kysymys, jota Soini itsekin joutuu pähkäilemään.
"Olen aina oikeassa kuin populistien pyhä paavi, ex cathedra. Yksi minun ja kaikki loputkin meikäläisen puolesta. Minä, minä ja minä. Saa ihailla."
Yhden miehen enemmistö omahyväisyyden kuplassa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467