Pieni juonipaljastus: tulevissa Emmerdalen jaksoissa propagantoidaan jonkin verran koronarokotteiden puolesta ja ne esitetään positiivisina asioina, juuri niinkuin valtaosa ihmistä varmaan niistä ajatteleekin.
Nyt brittien iltapäivälehdet kuitenkin repivät otsikoita siitä että pari sarjan näyttelijää on julkisesti tunnistautunut rokotevastaisiksi. Sam Dingleä näyttelevä James Hooten ilmoitti että hänelle riittäää C-vitamiini ja magnesium, mutta Cainin mulattipoikaa näyttelevä Jurell Carter on laittanut vielä paremmaksi: mies on sosiaalisessa mediassa levittänyt salaliittoteorioita tyyliin rokotteet ja itse korona ovat satanistien veriuhrimenoja ja muuta huh huh foliohattu kamaa.
Jäin sitten miettimään että mitäköhän sarjan pomot oikein tykkäävät työntekijöidensä julkituloista ja suostuvatko kaikki näyttelijät samoihin kohtauksiin jatkossa rokottamattomien kollegoiden kanssa? Jos Sam tai Nate Dingle kirjoitetaan sarjasta lähiaikoina ulos niin syy on varmaan ainakin selvä.
(Ja ihan varmuudeksi, itse aion ottaa rokotteen heti kun se mahdollista (nykymenolla menee varmaan alkusyksyyn) mutta aiheen ympärillä pyörivä keskustelu on mielenkiintoista.))
Emmerdalen näyttelijät ja korona (rokotteet)
Anonyymi
2
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Luulenpa että kirjoitetaan ulos jos eivät ota rokotteita. Tai annetaan mahdollisuus jatkaa sillä ehdolla, että ottavat.
Onko tämä Natea näyttelevä rumppilaisia? - Anonyymi
Hyvä Sam ja Nate, olen samoilla linjoilla! Näyttäkää globalistinatseille närhen munat =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884