Onko täällä componentan työntekijöitä? Nykyisiä ja haalari ihmisiä ei kravatti porukkaa. Olis kysymyksiä🙄
Componenta
16
2975
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on. Mitä mielessä?
- Anonyymi
Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasta työvuoroa teillä tehdään siellä ja mikä on palkka tällä hetkellä lähinnä kta kiinnostaa. Kiitos etukäteen jos vastaatte
Lähinnä moneks menette ja monelta pääsette? Teettekö ylitöitä tai viikonloppuja?
- Anonyymi
Minulla on haalarit, turvakengät sekä kravatti työasuna.
- Anonyymi
Jos nyt vastaisi vaan ne ketä tietää
- Anonyymi
Vastatkaa nyt asiallisesti teettekö aamu vuoro vai kahta vuoroa vai kolme vai millai ootte töissä
- Anonyymi
Aamuvuoro, ei ylitöitä , ja siksi palkka kehno 4800e kuukaudessa.
- Anonyymi
Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilailua edelleen täällä ei siis käy valimon sankareita
Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen työn sankari. Siksi minulle maksetaan palkkaa.
Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö nyt sitä tässä?
Lähinnä kiinnostaa enää et millaisia vuoroja ja millainen vuorojärjestelmä? Maanantaista perjantaihin vai jotain muuta ja mitä🙄Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme viikkoa yövuoroa, 21 yötä putkeen. Sitten viikko vapaata. Ei enää raskasta kun on tottunut. Tulot on aika hyvät.
<Mulla on 6 viikkoa putkeen ja paras palkka mitä sieltä saa. Ei oo raskasta ku nukkuu päivisin.
- Anonyymi
Täytyy kutsuu liitto sinne sitte ei tässä muu auta.
- Anonyymi
Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita liittoa, meillä on paikallinen sopiminen asioissa.
Paikallinen pakottaminen siis
Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen pakottaminen siis
Olet siis toimi henkilö nyt etittiin työn tekijöitä eli normaalia ihmistäOlin Componentalla töissä 6v aikoinaan. Eikös Karkkilan toiminta lopetettu tai siirretty johonkin? En enää asu paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391