Nivalan Eläkeliitto

Anonyymi

Millaistahan toimintaa lienee Nivalan Eläkeliiton jäsenillä? Ikäni puolesta varmaankin voisin liittyä, mutta minua askarruttaa onko se vanhojen höperöitten kerho. Jostain kuulin että olis sisäänlämpiävää toimintaa, mitähän sitten tarkoittikaan. Kuulisin mielellään kommentteja asiaa ymmärtäville.

14

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiasta en mitään tiedä, mutta jos kyseessä Eläkeliitto niin onhan se ihme jos siellä ei olisi vanhoja ja höperöitä :D Onhan niitä toki täysin "normaalejakin" 80v. joilla ajatus kuin 40v. mutta harvassa. Jos etsit toimintaa ja seuraa ja olet ikäiseksesi virkku niin olisiko vapaaehtoistyöt yms. järkevää?Tietäisiköhän esim. seurakunta vapaaehtoistyöstä jossa saisi kontakteja ja voisi tehdä jotain "oikeaa" jos on kuntoa ja halua.Hakeudu mieluummin itseäsi nuorempien pariin jos/kun olet tolkun ihminen niin pysytkin sellaisena pitkään. Teillä ikäihmisillä on monesti paljon kokemusta ja viisautta joita oikeasti moni nuorikin haluaa kuulla.Te olette tärkeitä!

• Anonyymi

Eräs henkilö neuvoi että älä ihmeessä mene tuohon porukkaan. Perusteli sitä sillä, että viimeistään sitten huomaat itsekin olevan täysin henkisesti ja fyysisesti avun tarpeessa.

• Anonyymi

Eläkeliittolaisilla on edelleen sitä "äidin maitoa "päässä eli kepulaisuutta josta ei pystytä irrottautumaan. Kepulaisuudem kun sanotaan periytyvän jo äidin maidossa

• Anonyymi

Hyvä tietää, kierrämpä kaukaa tuon porukan.

• Anonyymi

Miten tähän Eläkeliittoon voi liittyä?

• Anonyymi

Netissä hyvät kotisivut ja Liity-nappi ... eläkeliitto/-nivala. On hyvä yhdistys.

• Anonyymi

Netissä hyvät kotisivut ja Liity-nappi, ...eläkeliitto/nivala. On hyvä yhdistys.

• Anonyymi

se on pyramidi huijaus niinkui puolueetkin ja säätiöt .se joka istu johdon ylimmällä paikala tienaa .muut ovat orjia

• Anonyymi

Siellä on tosiaankin liian vanhoja huru-ukkoja, näin minulle kertoi kyseisen järjestön naispuolinen edustaja.

• Anonyymi

Ei kai kukaan viisas lähde niemelöiden kanssa samaan puulaakiin.

• Anonyymi

Katsoin listaa hallituksen jäsenistä tästä eläkeliitosta. Huru-ukkojen järjestö niinkuin joku jo taisi mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin listaa hallituksen jäsenistä tästä eläkeliitosta. Huru-ukkojen järjestö niinkuin joku jo taisi mainita.

Vanhoja rietastelijoita kuulemma joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoja rietastelijoita kuulemma joukossa.

Noitten kommenttien saattamana jätän liittymättä, ei liene minua varten.

• Anonyymi

Eipä ottanut sinun lapsellinen herjauskampanja tuulta, vaikka itse sepustit kommenttia toisensa jälkeen. Hae apua jostakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40