Treffeille! 😃
Sua ei varmaan haittaa. Vaaleat naiset vaan on niin kauniita!tiedoksi vaan
Oon ajatellut että menen yhden kauniin blondin kanssa
21
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa, miks mua jonkun naisasiat kiinnostaisi?
- Anonyymi
Ei kiinnosta 🤷♀️🥱 Anna palaa!
- Anonyymi
Yksi tykkää simpansseista, toiset tykkää blondeista ja kolmannet bruneteista. Makuasioista ei kannata kiistellä. Enkä kässää näitä ilmoitusluontoisia aloituksia ollenkaan.
- Anonyymi
Vaaleat naiset ei näytä simpansseilta eikä ole miehekkäitä ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleat naiset ei näytä simpansseilta eikä ole miehekkäitä ☝️
Oon myös samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon myös samaa mieltä
Ulf tykkää plonteista ja kielessä taas herahti, maiskis vain tuttu maku tuli jostakin muistilohkosta...hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon myös samaa mieltä
Minäkin tuota mieltä oon...
- Anonyymi
Toivotaan että blondi suostuu!
- Anonyymi
Kyllä nyt jotakuta kaihertaa pakit brunetilta, kun useamman aloituksen kera pitää ulista 😃
- Anonyymi
Oletko lesbo .
- Anonyymi
Oon kylläkin mies ja eikös tänne saa kaikki kirjoittaa. Täh?
Aloittaja
- Anonyymi
Ketä asian pitäisi mielestäsi haitata? "Sua ei varmaan haittaa"?
- Anonyymi
Kunhan ilkeilen naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ilkeilen naiselle
Tiedät että hän lukee keskusteluja täällä ja tunnistaa sinut? Miks sait häneltä pakit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että hän lukee keskusteluja täällä ja tunnistaa sinut? Miks sait häneltä pakit?
En oo saanu pakkeja
- Anonyymi
Antaa palaa vaan!
Älä sitten valita jälkikäteen juttujen tasosta.- Anonyymi
Mieluusti niin teen. Naisen kuuluu olla viehättävä ja kaunis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluusti niin teen. Naisen kuuluu olla viehättävä ja kaunis
Luonnonlait ❤
- Anonyymi
Siitä vaan, luuletko että välitän.
- Anonyymi
Sua ei varmaan haittaa, että levitän huulikiiltoa hymyilläksenk kuumalle bodattulle miehelle. Katsos nainen tarvitsee miehen. Ei mitään poikaa, joka leikkii naisella muiden kanssa vehdaten.
- Anonyymi
En kyllä oikeasti. Ihmetyttää ihminen, joka hieroo muita toisen naamaan tehdäkseen mustasukkaiseksi. Henkistä väkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707