Miksi mistään säätiedotuksista ei löydy Ritavalkean laskettelukeskusta? Miksi keskus on niin vaikea löytää internetissä?
Joka päivä kännykkäsovellus on talven aikana ilmoittanut, että lähimmissä laskettelukeskuksissa Aavasaksalla, Ounasvaaralla, Ylläksellä ja Kallilla on rinteet auki ja latukilometrien määrän linkkeineen, mutta Pellon Ritavalkea loistaa edelleeen poissaolollaan. Luulisi, ettei olisi kovinkaan suuri vaiva ilmoittaa tiedot keskuksesta vaikkapa Ilmatieteenlaitokselle ja Iltalehdelle. Vai onko Ritavalkea vain pellolaisia varten?
https://www.iltalehti.fi/saa/Suomi/Pello
Eikö Ritavalkea tarvitse asiakkaita ja laskettelijoita?
7
230
Vastaukset
- Anonyymi
ON.
- Anonyymi
Pellossa kaikki mitä vähäkin on, on juurikin tarkoitettu pellolaisille. Mutta eihän siellä yksikään normi ihminen viihdy ei edes lomalla. Ritavalkea on muutenkin ihan köyhä paikka. Kivilohkareet komistavat ylihintaisia mökkejä. Niin ja palvelut löytyy Rovaniemeltä. Pellosta ei löydy mitään mitä lomalainen vaatii ja tarvitsee. Kun jotain erehdyt kysymään saat nenäkkään vastauksen. Äläkä erehdy arvostelemaan. Pellossa on kaikki hyvin, ihan kaikki kun pellolaiselta kysytään.
- Anonyymi
Kesällä liian kylmä, liian paljon sääskiä ja liian pieni järvi. Talvella mitätön näppylä lasketteluun ja kummalliset ladut hiihdettäväksi. Siinä koko tarina.
- Anonyymi
Ritavalkea ihan huikea paikka perhelomailuun, mukavat rinteet ja ladut.
Väljää oli , ei tarvinnut pelätä koronaa ja työntekijät mukavia ja lepposia kuten Pellossa on tapana. vahva suositus.- Anonyymi
Mukavat ladut. Kuvailetko tarkemmin? Lepposia, kuten tapana on. Käytkö usein siellä, miksi?
- Anonyymi
Salli mun nauraa. Eihän se ole edes auki. Ja mitkä palvelut. Eihän siellä edes ole palveluita. Taisit harrastaa vesihiihtoa siinä järvessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa. Eihän se ole edes auki. Ja mitkä palvelut. Eihän siellä edes ole palveluita. Taisit harrastaa vesihiihtoa siinä järvessä.
Onko Mustitunturin hissi auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717