Minkä Harley-Davidsonin ottaisit jos saisit valita?
Minä ehdottomasti Pan American.
Harley-Davidson
7
402
Vastaukset
- Anonyymi
Jos aivan pakko olisi valita ja aivan pakko olisi vielä ajaa, niin 883 sportster. Itkua siinä vääntäsisi samalla kun joutuisi harrikalla ajamaan.
Mieluummin Yamaha. - Anonyymi
En ottas vaan bmw r60 ja honda cb350
- Anonyymi
Joo baijerilainen käy myös mulle, vaikka tehdään Berliinin esikaupungissa. Sopii kyllä meikäläiselle.
- Anonyymi
Fat Bob tai Breakout näyttää 2021 -maliiston kuvissa omaan silmään kaikkein mukavimmilta.
Tosin tietenkin ottaisin kalleimman mahdollisen, myisin sen ja ostaisin sen jälkeen itselle sopivimman, voittorahoilla kahvia ja pullaa :)- Anonyymi
Ei saa myydä.
- Anonyymi
Itseasiassa en minkäänlaista HD:tä, en halua pihalleni öljylammikoita, enkä myöskään halua viettää lyhyttä suomen kesää ilman moottoripyörää, koska se HD olisi kuitenkin "korjaamolla" puolet ajoajasta, joten EI jatkoon.
ps. Enkä halua leimautua rikolliseksi.
t. FSHD - Anonyymi
Mun hd ei kestäny ees takuu aikaa , no , kauhulla jo miettiny et pitäs moiseen jälleen sekaantua kun muita vaihtoehtoja ei kaupoissa olekkaan uusissa isoissa customeissa kuin hd , kannattaakin kerätä mielummin talteen joku iso japsicustomi kun vielä löytyy kohtuuhintasia hyvinkin , tuskimpa huonompi sijoitus tulevaisuutta silmällä pitäen vaivattomuutensa , luotettavuutensa ja arvonsa puolesta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246