Millä aineilla tai toimenpiteillä olette saaneet haalistuneen perämoottorin kopan ja rungon kiiltämään? Lakka ja maalipinta on ehjä mutta hieman himmeä.
Moottorikoppa haalistunut
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Tee kokeita jollai tinnerirätillä. Jos ei auta, laita joku kova polymeerivaha. Jos sekään ei auta, vetäse joku juuttisäkki päälle.
- Anonyymi
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
Minä niklautin koko moottorin. Kyllä häikäsee., että pitää käyttää kaasuhitsauslaseja.
- Anonyymi
Eikö teillä huo@#€aäitien penikoilla ole muuta tekemistä kuin trollata asiallisia aloituksia?
- Anonyymi
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
Ja sitä ei kukaan vaivaudu edes varastamaan...
- Anonyymi
Maalaa koko koppa mattamustaksi niin konettasi ei varmaankaan varasteta!
- Anonyymi
Mulla putoili maalinroiskeita uudelle 6-heppaiselle ja ajattelin että hyvä että on käytetyn näköinen. Mielellään vois vaikka jättää kopan ulos vuodeksi vaikka itse moottorista pidetään hyvää huolta. Kukaan ei sitten veisi.
- Anonyymi
Mulla on 2 perämoottoria ja niiden molempien kopat on olleet ulkona yhteensä jo monta vuotta eikä niistä silti ole tullut käytetyn näköisiä. Toinen musta ja toinen hopean värinen.
- Anonyymi
Uusi koppa talteen varastoon/pumpuliin ja varaosakoneesta hankkii käytössä kärsineen kopan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236