Onko muut huomanneet että alueellamme silmälasipäinen postia jakava hieman poikamainen "tyttö" ,ei varmuutta onko sukupuoleltaan kumpi, puhuu kokoajan puhelimeen. Ei mielestäni anna hyvää kuvaa kyseisestä toiminnasta, tuskin postikuskit saavat käyttää puhelinta ajossa?
Puhelimen käyttö postikuskeilla?
9
694
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa se puhua. Puhelimeen voi puhua paljon paskaaki
- Anonyymi
Varmaan kertoilee puhelimeen kuinka monta pakettia ehti tänään hukata.
- Anonyymi
Miksi ei saisi käyttää puhelinta? Poliisia voi tiety kiinnostaa onko handsfree käytössä puhuessa. Ja työnantaja on voinut sellaisen vaatia jos puhelimaan puhuu ajaessa postiautoa.
Muuten yksi lysti itselle puhuuko joku puhelimeen postia jakaessa ja varmaan työnantajillekin kunhan posti menee perille. Joten en keksi miksi asian pitäisi olla edes puheenaihe? Toisaalta onhan tämä internetti jossa voi saada päänsäryn mitä oudoimmista asioista. - Anonyymi
Aloittajan suurin huolenaihe taitaa olla se jakaja, kun ei tiedä kumpaa sukupuolta se on.
- Anonyymi
Lepakko se on
- Anonyymi
Tosi ikävää työssäkäyvien ihmisten kyttäämistä, mun mielestä pitäisi ajatella kaksi kertaa
mitä tännekkin kirjoittelee.
- Anonyymi
Joo lesbo se on, tiedän kyseisen hörhön
- Anonyymi
:D dd
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728