Voi herran jestas sentään mitä sitä maailma eteen tuo.
Sovin treffit erääseen kaupungin keskustan kahvilaan, ollaan kirjoiteltu ja kuvia vaihdeltu,, mukavia asiallisia keskusteluja ja sopiva hetki tavata.
Mutta ,mutta luokseni lyllertää järkyttävän ylipainoinen nainen, kuvista on varmaankin 20 vuotta aikaa ja en meinannut tunnistaa ihmistä.
Kahviteltiin ja en malttanut olla kysymättä miksi ei voinut heti kertoa totuutta.
Kerroin minkälaisen kuvan minulle oltiin annettu ja jotenkin kun luottamusta mitataan heti ensi tapaamisella.
Nainen suuttui mulle ja haukkui nirsoksi.
No sanoin hänelle hyvää päivän jatkoa ja eikun uusiin haasteisiin.
PS;;; nainen oli todella ylipainoinen,,,pituus n,160cm paino varmaan 120
Mulle oli kuitenkin annettu ymmärtää, että vähän ylipainoinen.
no voihan se 60kg ylipainoa olla vähänkin,,ei sillä.
Hyvänen aika sentään.
5
878
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin samankaltainen kokemus. Tinderissä sovittiin treffit ja nainen oli selvästi lihavan puoleinen, ehkä noin 80-90kg kuvien perusteella. Ei se minua haitannut, mutta kun kahvipaikalle saavuttiin niin en meinannut tunnistaa. Oli oudosti päässyt leviämään kuvien jälkeen ja 90kg oli muuttunut 110kg. Mietin jo päässäni että voi helvetti sentään. Kahviteltiin ja ihan ok nainen muuten oli, mutta tuo feikkaaminen meni liian yli. Kieltäydyin kohteliaasti ehdotuksista vielä tavata.
- Anonyymi
Asiat tärkeysjärjestykseen!
- Anonyymi
Ok..joo,mullekkin3on käynyt noin että antavat viäriä kuvia itsestään ,varmasti ainakin toistakymmentävuotta vanhoja ja sitten tosiaan lyllertee joku 120 kilonen makkaramaha vastaan.
Mutta tästäkin on jo n. Kymmenen vuotta aikoo, lähes ainnain.
Ite en ollut oikein selvillä kuin vasta nyt(sairaudesta johtuen) mikä tämä minun mahani on?
Mutta verimaha.
Kuvottava etten sanois mutta sitä ei sua Poissa.
Tiedän sen. Se aiheuttoo myös nälkee.
Kipuiloo tietysti kierron aikana ja viäntellöö muutenkin.
Se ihan oikeesti hytkyy itestään vaikka vain olis vuoan . Siis joskus .
Ihan kuin se haluis synnyttee joten voit kuvitella miten vaikeeta tämä on.
Mulla ei ole voimia pitee lasta .
Vaikka tiedän että tämmösillä hormooneilla voisin varmoon synnyttee vielä viiskymmpisenäkin mutta ajattele nyt ,
Joskus nytten vasta olen alkanut ajatella että jos tarkotus onkin se että suan lapsen vasta kun omat vanhemmat ovat kuolleet??
Olemme puhuneet läheisen kanssa että milloin tämä piina loppuu. - Anonyymi
Kai se naamastakin näkyy kuvassa että on lihava. Jos osaa katsoa leuan alle...
- Anonyymi
Juu näkyyhän se mutta kuva voi olla 10 vuotta vanha.
10-vuodessa kiloja voi tulla lisää paljonkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728