Siis mä en vaan saa orgasmia mun miehen kanssa. En edes kun se nuolee tai sormettaa mua. Joskus ehkä hetken verran tuntuu että kohta saan, mutta enpä sitten saakkaan. Se vaan menee jotenkin ohi.
Ja ollaan jo kumminkin reilu vuosi oltu yhdesä...
Joten jos te ystävällisesti voisitte kertoa jotain hyviä vinkkejä mitä vois kokeilla...?
Vituttaa jo vähän
15
4564
Vastaukset
- tyydytetty
Ohje minkä osaan antaa, on ettet liikaa mieti orgasmin saantia.Nainen alkaa nauttimaan seksistä tosissaan, kun alkaa olla itsekäs, luottaa siihen että on seksikäs.Yksi hyvä apuväline, jota yhdessä voi käyttää on delffiini. Sitten kuulilla lantionpohjalihaksia harjoittamalla voi olla myös apua orgasmin saannissa. Itse koin jokin aikaa sitten evoluution, olen jo 40 paremmalla puolella. Kunnon orkkuakaan en ole kauaa saanut, apu löytyi korvien välistä. Onnea
- saamaton
Enpä osaa auttaa, mekin on oltu yli viisi vuotta yhdessä enkä edelleenkään saa kuin masturboimalla. :(
se miksi nainen ei saa orgasmia johtuu monestakinsyystä.ensinäkin jos nainen on masturoinut vesipaineella niin se on vahingoitanut hermostoja ja pahimmassa tapauksessa pysyvästi.
toinen mikä myöskin vaikutaa on siinäjotta mieheltä lopuu kärsivälisyyn antaa orgasmi naiselle koska mies yleensä ajateelee ainoostaan omaa orgasmiaan.
voisin antaa neuvoja miten voisi elvyttää mutta kerrontässä ainoostaan mitkä vaikuttaa siihenkunnainenei saa orgasmia.- saamaton
tapsa kirjoitti:
se miksi nainen ei saa orgasmia johtuu monestakinsyystä.ensinäkin jos nainen on masturoinut vesipaineella niin se on vahingoitanut hermostoja ja pahimmassa tapauksessa pysyvästi.
toinen mikä myöskin vaikutaa on siinäjotta mieheltä lopuu kärsivälisyyn antaa orgasmi naiselle koska mies yleensä ajateelee ainoostaan omaa orgasmiaan.
voisin antaa neuvoja miten voisi elvyttää mutta kerrontässä ainoostaan mitkä vaikuttaa siihenkunnainenei saa orgasmia.Vesipaineella olen masturboinut muutaman kerran. En oikein pidä siitä, tuntuu liian ärsyttävälle. Että tuskin siitä johtuu.
Mieheni on hyyyvin kärsivällistä sorttia ja no... minä meistä ennemmin hommiin kyllästyn, kuin hän. saamaton kirjoitti:
Vesipaineella olen masturboinut muutaman kerran. En oikein pidä siitä, tuntuu liian ärsyttävälle. Että tuskin siitä johtuu.
Mieheni on hyyyvin kärsivällistä sorttia ja no... minä meistä ennemmin hommiin kyllästyn, kuin hän.jossain orgasmia käsitelevässä artikelissä täällä juttu ppalstalla on raili kertonut miten nainen voi pikkusiskon tuntoa parantaa jotta voi saada mahdolisemman hyvännautinnon.
tuli siitä mieleen jotta kokeile geissa kuulia ja kokó määräytyy oletko synnytänyt ja kuinka monta.
0-2 lapseen riitää vajaa 1.5 cm ja 3-> 1.5 cm
vesi marturoiminen pitää lopettaa kokonaan.
sitten hyväilyä mahdolisemman kevyesti joka paikasta.- keea
tapsa kirjoitti:
voisin antaa neuvoja miten voisi elvyttää mutta kerrontässä ainoostaan mitkä vaikuttaa siihenkunnainenei saa orgasmia.vesipaineella masturboiminen ei vaikuta millään lailla myöhempiin orgasmeihin.kokemusta löytyy. itsekkin elin joskus monta vuotta miehen kanssa enkä koskaan saannut orgasmia.myöhemmin kun erottiin ei oikeen siitä syystä kiinnostanut seksi pariin vuoteen,muutakun ehkä kaksi kertaa tai jotain.sen jälkeen aloin käymään joogassa.kerran joogasta tultuani tuli meille poika jota olin tapaillut ja halunikin oli jo vähän alkanut heräilemään,siinä sitten vähän harrastettiin seksiä ja ekan kerran tunsin jotain seksin aikana ja voin vannoa että se on joogan ansiota.sitä oppii luottamaan itseensä ja tuntemaan ittensä paremmin.nyt seurustelen jo toista vuotta rakastamani miehen kanssa ja saan aina orgasmin.muutenkin meidän seksi on läheistä ja ns.molemminpuolista. sanoisin että siihen että pystyn nykyjään nauttimaan seksistä, vaikuttaa minunkohdallani jooga (suosittelen esim astangajooga.fi) ja kun ikääkin on karttunut (noh,24 kuitenkin vain)
siitä vielä, että mun miehelleni on kuulemma tärkeempää naisen orgasmi (mikä saa hänet kiihottumaan) joten en kyllä usko että kaikki miehet ajattelee vain omaa tulemistaan! - saamaton
tapsa kirjoitti:
jossain orgasmia käsitelevässä artikelissä täällä juttu ppalstalla on raili kertonut miten nainen voi pikkusiskon tuntoa parantaa jotta voi saada mahdolisemman hyvännautinnon.
tuli siitä mieleen jotta kokeile geissa kuulia ja kokó määräytyy oletko synnytänyt ja kuinka monta.
0-2 lapseen riitää vajaa 1.5 cm ja 3-> 1.5 cm
vesi marturoiminen pitää lopettaa kokonaan.
sitten hyväilyä mahdolisemman kevyesti joka paikasta.En minäkään tuohon vesimasturboinnin haitallisuuteen oikein usko... ja pitäisi luopua siitä lähes ainoasta tavasta saada orgasmi? ei oikein innosta... suihku on lähes ainoa paikka missä voin masturboida, koska muuten en ole koskaan yksin.
Kaksi lasta olen synnyttänyt. Minusta sen jälkeen seksin nautittavuus pikemminkin parani, kuin huononi. Mutten voi sitä oikein mitenkään perustella... yhdet kuulat minulla on, olen muutaman kerran kokeillut. Halkaisijaa niillä on joku 1,5 senttiä. Sisälle menevät liukasteen kanssa kohtalaisesti, mitään ongelmia niiden siellä pitämiseen ei ole. Poisottaminen onkin sitten se ikävä vaihe. Tuntuu, että vähintään repeän kahtia, sattuu aivan hirveästi. pitää oikein kovasti narusta kiskoa, että tulevat pois. Sen takia en niitä ole käyttänyt. Eikä minusta lantiopohjan lihaksissakaan mitään vikaa ole, tätäkään ei tietenkään oikein voi "todistaa"... - vesimasturbointi xD
saamaton kirjoitti:
En minäkään tuohon vesimasturboinnin haitallisuuteen oikein usko... ja pitäisi luopua siitä lähes ainoasta tavasta saada orgasmi? ei oikein innosta... suihku on lähes ainoa paikka missä voin masturboida, koska muuten en ole koskaan yksin.
Kaksi lasta olen synnyttänyt. Minusta sen jälkeen seksin nautittavuus pikemminkin parani, kuin huononi. Mutten voi sitä oikein mitenkään perustella... yhdet kuulat minulla on, olen muutaman kerran kokeillut. Halkaisijaa niillä on joku 1,5 senttiä. Sisälle menevät liukasteen kanssa kohtalaisesti, mitään ongelmia niiden siellä pitämiseen ei ole. Poisottaminen onkin sitten se ikävä vaihe. Tuntuu, että vähintään repeän kahtia, sattuu aivan hirveästi. pitää oikein kovasti narusta kiskoa, että tulevat pois. Sen takia en niitä ole käyttänyt. Eikä minusta lantiopohjan lihaksissakaan mitään vikaa ole, tätäkään ei tietenkään oikein voi "todistaa"...mulla se veden kanssa lotraaminen ei vie mitään orgasmin saamis kykyä... se kasvattaa vaan sitä... mitä enemmän tyydytän itseäni sitä paremmin saan yhdynnässä orgasmin... mutta pikkuhiljaa opetellut ihan sorminkin laukeamaan... mua ei saa laukeamaan helposti ellei sisään laita sormia tai penistä yms. mutta suihkulla saa aikaan juuri sellasen paineen kuin haluaa eikä sisään tarvi tunkea sormia... vaikka nyt jo oon oppinu sormin laukeamaan... omin en kenenkään muun.... se on toistaseks jäänyt kokematta... mutta sormella suora kosketus klitorikseen tuntuu aika ärsyttävältä... joskus...
exäkään kertaakaan n. vuoden yhdessäolon aikana.Ei perkele edes siten että itse roplaili itseään mun sylissä tai vieressä,ilmeisesti mun läsnäolo samassa huoneessa oli liikaa.Kyllähän se vitutti aivan kybällä kun aivan sama mitä teet niin toinen ei saa.Lopussa ei jaksanu enää edes nussia kun tiesi että toinen on hommassa mukana velvollisudesta,helmpompi vaan vetää käteen vessassa tai suihkussa.Tässä varmaan yks syy miksi mulla ei enää meinaa edes seisoa tilaisuuden tullen:jäi niin paskat fiilikset ja heikko luottamus omiin kykyihin kun meni yli vuosi siten että itkeminen oli ainut reaktio minkä seksi mun kanssa aiheutti.
- pieni.pirpana
vaikka nainen ei laukee niin voi siitä seksistä nauttia!!!niin että tiedäksi teille äijän käppänöille!! seksi ihanaa ilman orkkuakin! :)
pieni.pirpana kirjoitti:
vaikka nainen ei laukee niin voi siitä seksistä nauttia!!!niin että tiedäksi teille äijän käppänöille!! seksi ihanaa ilman orkkuakin! :)
oisko mun pitäny mennä sen jälkeen kun ensin oon saanut neidin lämpimäksi jonnekkin vitun vessaan piiloon siksi aikaa että hän saa itsensä 'viimeisteltyä'.Mikään ei nimittäin oo vittumaisempaa kuin se että ensin seksuaaliset himot herätetään ja sitten et jostain syystä saakkaan niihin ns huipennusta eli orgasmia.
- saamaton
yrmio kirjoitti:
oisko mun pitäny mennä sen jälkeen kun ensin oon saanut neidin lämpimäksi jonnekkin vitun vessaan piiloon siksi aikaa että hän saa itsensä 'viimeisteltyä'.Mikään ei nimittäin oo vittumaisempaa kuin se että ensin seksuaaliset himot herätetään ja sitten et jostain syystä saakkaan niihin ns huipennusta eli orgasmia.
Siihen vaan pitää tottua. En minä ainaskaan ole muuta keinoa keksinyt, vituttaahan se näin naisena varsinkin, mutta minkäs teet. Sitä en tiedä, missä määrin se miestäni ottaa päähän, että mikään mitä hän tekee ei riitä. Häntä en syytä. Mutten minäkään tälle mitään voi.
Yksi olisi tietenkin teeskennellä, miehen mieliksi. Mutten opikein ole teeskentelevää luonnetta, arvelisin jääväni kiinnikin. pieni.pirpana kirjoitti:
exä pisti eilen viestiä ja pyysi la tuhmaileen hänen luokseen (siis pelkästään naimaan,ei mitään muuta) joten kait mä sentään jtn tein oikein.Tai sit 'mamikselle' eukolle on vain helpompaa kun on tuttu,turvallinen ja paska mies hoitelemassa.
- rerer
yrmio kirjoitti:
exä pisti eilen viestiä ja pyysi la tuhmaileen hänen luokseen (siis pelkästään naimaan,ei mitään muuta) joten kait mä sentään jtn tein oikein.Tai sit 'mamikselle' eukolle on vain helpompaa kun on tuttu,turvallinen ja paska mies hoitelemassa.
se exäs niinkään ajattelee, eipä kai se sillon seksiä sun kans haluis jos se surkeeta ois... en mä ainakaan takasi juoksis sellasen miehen luo joka mitään osais tai ei ees yrittäs... (susta en tiedä) voi olla et ehkä sitä hävettää nauttia? tai näyttää sitä... naisilla kun tuppaa olemaan nii omalaatuinen kuva itsestään eikä tajua että miehiä useinkin kiihottaa katsella naista nauttimassa... tai sit tosiaan sillä exälläs suuria paineita tullu siitä että sen täytyy saada orgasmi, jo pelkästään et se olis voinu tyydyttää sut ja sun itsetunnon ja täyttää joskus ne omatki odotukset siitä seksi elämästä... ja toisaalta jos tietää ettei saa ni turhalta tuntuu yrittääkkään...
- Make
...vaihtelun vuoksi anaaliseksiä. Entinen tyttöystäväni sai ensimmäisen orkkunsa miehen kanssa (masturboimalla sai helposti)anaaliyhdynnän aikana.
Ja tämä ei ole provo tai vittuilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144