Hullaannuin aivan täysin yhteen latinomieheen, mutta hän on naimisissa ja uskollinen tapaus vieläpä, mutta kun latinomiehen kanssa on toveerannut, ehkä vähän flirttaillut, ja sydämensä menettänyt, niin ei tästä enää ole paluuta. Se lämpö, elämänilo ja miehekäs itsevarmuus on jotain niin vetoavaa. Komeinkaan suomimies ei enää sytytä, enkä ketään niin jumalattoman seksikästä ole tavannut kuin tän latinon joka vei multa järjen ja sydämen.
En tiedä oonko tarpeeksi rohkea lähtemään latinalaiseen Amerikkaan. Espanjaan voisin lähteäkin. Kysymys kuuluu, mihin maahan kannattaisi suunnata rakkautta etsimään? Brasilia, Argentiina, Meksiko, Kolumbia? Olen lukenut, että kuubalaisista, Dominikaanisesta ja puertoricolaisista kannattaa pysyä kaukana, ovat pahimpia pelimiehiä.
Entä voiko Espanjasta helposti löytyä joku latinon kaltainen hurmuri, vai ollaanko siellä jo eurooppalaistuttu?
Tiedän, että latinot ja espanjalaiset ei ole ehkä kaikkein luotettavimmasta päästä, mutta löytyyhän niitä sikoja suomalaisistakin.
Latinomies vai espanjalainen? Mistä maasta latino?
8
923
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla että Italialainen olisi vähäkarvaisin, mutta ne ei puhu espanjaa.
- Anonyymi
Karvoitus nyt on toissijaista. 😅 Haluan löytää karismaattisen miehen joka on hyvä rakastaja ja elämänkumppani.
Olen Venezuelasta, asun Suomessa 6v. Terv Daniel
- Anonyymi
Unelmissasi vain asut sääliperse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmissasi vain asut sääliperse
Olipa ikävästi kirjoitettu.En ihmettele jos saat kuraa niskaan elämässäsi..
- Anonyymi
Vinkki 5. Ei kannata lähteä, jos yleissivistys on tuota luokkaa.
- Anonyymi
Juu eikä monissakaan edellä mainituissa maissa katsota hyvällä ätmejä noin muutenkaan
- Anonyymi
Minun latinoni on alunperin Kolumbiasta, mutta mä kyllä löysin hänet ihan Suomesta. Oli täällä opiskelemassa silloin ja tälle tiellensä jäikin. Hän ei kylläkään ole sellainen kovin stereotyyppinen latinomies. Aika suomalaistunut täällä oleskellessaan, mutta kyllä hän edelleen hieman keskivertosuomalaista sosiaalisempi ja elämäniloisempi tapaus on. Oikein hyvä minulle, kun en itsekään oikein suomalaisen stereotyypiin sovi. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728