Mitättömänä anonyyminä minä ylistän

Anonyymi

Jeesusta Kristusta, joka sovitti syntini Golgatan ristillä! 😊

22

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opettele vastaamaan itse omista tekemisistäsi niin sinusta voi tulla vielä joskus kunnon suoraselkäinen ihminen ...nahjus

• Anonyymi

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, en pysty sovittamaan syntejäni Jumalan edessä. Jeesus sen teki ja siitä kiitän häntä ikuisesti! 😁

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän syntisten kanssa aina sama juttu plääh paljonko nyt verta ja peräsuolenpätkiä sinun syntiesi tähden uhrattiin että saat olla mielestäsi nyt sitten niin synnitön ja sait jumalasi suosion

Ei tarvittu muuta kuin Jeesuksen pyhä veri. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just verta pakkiin eihän sitä muuten ....

Joopa... et näköjään ole koskaan edes yrittänyt ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaat vielä kehua retostella, mokomakin siivellä eläjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehu, mutta kiittelen Jeesusta nyt ja iankaikkisesti! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin ihana asia, että Jeesuksen ansiosta meillä ihmisillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, kun se muuten olisi täysin mahdotonta? 😁

Sori. Ei ole. Vihtaasi on kustu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile mieluummin laittaa kaivoon 100 kg dynamiittia ja läy kannelle istuskelemaan samalla kun raavit tulta tulilankaan.
        Hyvää matkaa. Ainakin suunta on oikea.

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testaa sinä ensin ideasi, koska sinulla on siihen perusteltu etuoikeus. Kerro sitten, miten sinun kävi ja minä lupaan harkita, teenkö perässä.

Eipä tässä niin kiirettä taivaseen että viitsisi joka vuoskymmen moiselle ajatusta uhrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä olikaan se retostelu?

Minä häpeisin, jos joku olisi minun rikosten takia tapettu. En ainakaan toitottaisi siitä joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi kertoo pakanuudesta.

• Anonyymi

Anonyyminä ihmettelen koko Jeesukseen julkisuustempausta. Minun vuokseni ei olis kyllä tarvinnu.

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Anonyymius ei tuo mainetta ja kunniaa siksi olen ateisti.

• Anonyymi

Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän SYNTIEMME TÄHDEN, kirjoitusten mukaan,

• Anonyymi

Minä olen mitätön, mutta minun Vapahtajani Jeesus Kristus on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe