mitä mieltä olette maailman parhaasta hevi joukkiosta W.A.S.P.:sta on oma lempi bändini omistan kyseiseltä bändiltä lp:WASP, the last command ja singlen n.a.s.t.y/ easy living ja dvd:n the sting mah´tavaa matskua!!!
ja uusimmat levyt neon god part.2 en ole vielä kuullut 1:stä oli mahtava levy ei niin hyvä kuin edelliset mutta hyvä!
mitä tykkäätte bändistä?
levyistä?
tai kokoonpanosta?
mua vituttaa vaan eniten se että en pääse vuokatin keikalle ikärajan takia,saatana!!!!
give me your comments!
W.A.S.P.
32
2676
Vastaukset
- mdqq
Ketä kiinnostaa joku W.A.S.P. kun fakta on, että
Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .- Blind in texas jonka toinen...
en ole sanonutkaan, koska parhaisiin bändeihin minun mielestä kuuluu kiss. olen kiss fani myös!!
ja peter griss on huippu rumpali, ihan helevetin hyvä, mutta en puhu enempää kissistä tässä keskustelussa, tää on W.A.S.P. keskustelu! hei äijä ootko sää kuullu waspia, kannattaa jäin heti koukkuun ja haltioituneeksi faniksi! - blind in texas
ja puhut totta eric singer on ihan hinttari äijä!!!! carr on hyvä rumpali mutta ei kuulu minun mielestä kissiin ollenkaan!
- Neil Peart on oikea rumpali
blind in texas kirjoitti:
ja puhut totta eric singer on ihan hinttari äijä!!!! carr on hyvä rumpali mutta ei kuulu minun mielestä kissiin ollenkaan!
...säkin hinttarimikkihiiri luulet tietäväsi rummuista tai niiden soittamisesta!!??
- Blind in texas with w.a.s.p.
Neil Peart on oikea rumpali kirjoitti:
...säkin hinttarimikkihiiri luulet tietäväsi rummuista tai niiden soittamisesta!!??
elä tuu tänne topicciin puhumaan mistään sun lempi hinttari rumpalisra kun tää on W.A.S.P. tópic ja täällä puhutaan kyseisestä bändistä!!!!!!!!!!!!
- Mikä pässi oletkaan!!!
Blind in texas with w.a.s.p. kirjoitti:
elä tuu tänne topicciin puhumaan mistään sun lempi hinttari rumpalisra kun tää on W.A.S.P. tópic ja täällä puhutaan kyseisestä bändistä!!!!!!!!!!!!
Alkaako täällä alaikäiset mikkihiiret kukkoilemaan? Häh? W.A.S.P. on loistava bändi, mutta KISS ei ole. Siinä minun mielipiteeni sekä maailmasta löytyy monia huomattavasti parempia rumpaleita kuin Peter Criss vai mikä lie olikaan... Kiitos ja hei, nähdään W.A.S.P.in keikalla! Ai niin olitkin vielä mopoiässä...
- Blind in texas
Mikä pässi oletkaan!!! kirjoitti:
Alkaako täällä alaikäiset mikkihiiret kukkoilemaan? Häh? W.A.S.P. on loistava bändi, mutta KISS ei ole. Siinä minun mielipiteeni sekä maailmasta löytyy monia huomattavasti parempia rumpaleita kuin Peter Criss vai mikä lie olikaan... Kiitos ja hei, nähdään W.A.S.P.in keikalla! Ai niin olitkin vielä mopoiässä...
surkeata, sen keikan ikärajat on paskat! me muuten kavereitten kans mentäisi mutta ne saamerin ikärajat. pidä ihmeessä hauskaa minunkin puolestani. ja mulla on vitutus!
m - aksu
no jos nyt parasta rumpalii haetaan ni slipknotin joey ja metallican lars ja sit on viel yks iron maidenin McBrain siin on vähän kovii rumpaleita
- aksu
aksu kirjoitti:
no jos nyt parasta rumpalii haetaan ni slipknotin joey ja metallican lars ja sit on viel yks iron maidenin McBrain siin on vähän kovii rumpaleita
joey on nopein
- Anonyymi
Joskus luin jonkun jutun missä Paul Stanley kertoi Crissin olevan kelvoton soittaja, eihän se nyt mitenkään niin surkea ole ainakaan rumpu videoiden perusteella, itse olen diggaillu aina Carria🥢, mut tää Criss taitaa olla multi instrumentaalisti😗
- nahkafagotti
kiinnostaako sinua oikeasti muiden mielipiteet, vai halusitko vain naamailla omilla kivoilla leluillasi?
- Blind in texas with w.a.s.p.
otti tuo äijä vaan pahasti päähän, laita viestiä waspista!
- Blind in texas
Blind in texas with w.a.s.p. kirjoitti:
otti tuo äijä vaan pahasti päähän, laita viestiä waspista!
mitä miltä olette bändistä?
- Animal
Blind in texas kirjoitti:
W.A.S.P (nykyään näköjään jätetty tuo viimeinen piste pois, ilmeisesti kertomaan että kyse ei ole mistään lyhenteestä) on eläimellisen kova bändi.
Enpä ole kokonaisuutena kuullut miltään bändiltä yhtä loistavaa tuotantoa.
Mitä mieltä tästä nyt enää voi olla? Hah, if you fuck like a beast, you must be an ANIMAL. - aikanaan
IRON MAIDENin lämmittelybändinä. En muista vuotta, mutta liekit niitten munista suihkus. Voittaa toisen
lämppärin (MÖTLEY GRuE) 100-0.
- Blind in texas
parhaita biisejä tässä:Wild Child
L.O.V.E machine
I wanna be somebody
9.-5 N.A.S.T.Y
Hellion
Cryies in the night
school daze
sleeping in the fire
incide to electric sircus
i dont need no doctor
the real me
widowmaker
animal(fuck like a beast)
on your knees
tormentor
chainsaw charlie
ja miljoonia muita huippu wasp biisejä on waspilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- yrkki
Kanttaako the crimson idol ostaa? On kuulema aika hieno lätty!
- Mie
yrkki kirjoitti:
Kannattaa. Ei yhtään huonoa tai edes heikompaa biisiä.
- blind in texas
yrkki kirjoitti:
siinä on hyviä biisejä kuten chainsaw charlie.........murders murders!!!
- Anonyymi
yrkki kirjoitti:
Osta ennemmin: Still not Black enough, 🥢
- I wanna be somebody
K.F.D. oli kansikuvaa myöten kuvottava tekele. muuten toi Blackie (onko se ihan oikeasti Lucy:n veli?) Lawless on aika äijä!
- Mie vaan
Ei oo Lucy veli, Blackie Lawless ei edes ole äijän oikia nimi
- Deth
Bändi itsessään on hyvä, mutta sinä jotenkin pilaat koko bändin. Joten painupas vittuun.
- Blind in texas
minä en sanonut sinusta mitään joten ei taida sinullakaan olla muita keskustelioita vastaan olla mitään, ja tuo oli aika asiaton viesti vai?
jos se on minun lempibändi ja jumaloin heitä , niin miten minäpilaan sen, idiootti!!!!
- lare
en oo kuunnellu W.A.S.P:ia, mut kehuja oon kuullu. pitäs kuunella...
- Blind in texas
lare suosittelen kuuntelemaan, se on mun lempibändi nykyään! waspilta kannattaa aloittaa kuuntelu ensimmäisillä albumeilla kannattaa lainata vaikka kirjastosta albumi live in the.....raw. siinä on monia waspin huippu biisejä!!!! ja ei kun kuuntelemaan maailman parasta bändiä!
- Dr. Feelgood
Alahan Lauri "Reijon poika" Heikkinen mennä kuuntelemaan W.A.S.P.:ia,sillä se on mahtava bändi. Blackie Lawlessilla on mahtava,"karhea" lauluääni,joka sopii hyvin Heavy-musiikkiin. Mikset LARE oo muuten kuunnellu sitä Miian ja Hennan kasettia?Siinä on 2 W.A.S.P.:in biisiä (The Idol ja Hold On To My Heart)
W.A.S.P.:in parhaat biisit:
I Wanna be somebody
L.O.V.E machine
Blind In Texas
Wild Child
The Idol
Animal (Fuck Like The Beast)
hyviä/huippuja biisejä on lisääkin,mutta tuossa on suunnilleen parhaat.
W.A.S.P. ei kuulu lempibändeihini,mutta oisin menny sinne Vuokatin keikalle,mut siinä oli se vitun paska ikäraja,joka oli ihan perseestä!!!! Ja perkele sama juttu on siinä Twistareitten Oulun keikassa. SAATANA että ottaa päähän!!! - Blind in texas
Dr. Feelgood kirjoitti:
Alahan Lauri "Reijon poika" Heikkinen mennä kuuntelemaan W.A.S.P.:ia,sillä se on mahtava bändi. Blackie Lawlessilla on mahtava,"karhea" lauluääni,joka sopii hyvin Heavy-musiikkiin. Mikset LARE oo muuten kuunnellu sitä Miian ja Hennan kasettia?Siinä on 2 W.A.S.P.:in biisiä (The Idol ja Hold On To My Heart)
W.A.S.P.:in parhaat biisit:
I Wanna be somebody
L.O.V.E machine
Blind In Texas
Wild Child
The Idol
Animal (Fuck Like The Beast)
hyviä/huippuja biisejä on lisääkin,mutta tuossa on suunnilleen parhaat.
W.A.S.P. ei kuulu lempibändeihini,mutta oisin menny sinne Vuokatin keikalle,mut siinä oli se vitun paska ikäraja,joka oli ihan perseestä!!!! Ja perkele sama juttu on siinä Twistareitten Oulun keikassa. SAATANA että ottaa päähän!!!tarkoitit varmaan, että ne on sinun mielestä parhaat. koska tuossa ei ollut kuin minimaali osa waspin biisejä eikä noissa ollut lähellekkään kaikki parhaat, minun mielestäni. oikasin vain virheen! ei kannata puhua yleisesti.
minun mielestäni tässä on oma listani jota voin suositella kaikille W.A.S.P.:ista kinnostuneille, tsiikatkaa!!
tässä viisuja joita kantsii käydä läpi:
Wild child
sleeping in the fire
inside to electric sircus
hellion
I Wanna be somebody
school daze
Chainsaw Charlie(awesome)
easy living(cover)
9.5-nasty
L.O.V.E machine
i dont need no doctor
headless children
fistfull of diamods
Blind in texas(lemppari)
sex drive
shoot from the hip
The last command
the flame
back to black
animal(fuck like a beast)(huono versio stingillä, liian epä selvä)
on your knees
tormentor
bad
the Grimson idol
Harder Faster
Scream until you like it( elokuvan chouliesII tunnari, se on kauhuleffa)
Helldorado(huippu biisi ja nätti levyn kansi!)
Dirty balls
The real me
The manimal
for whom the bells tolls(vasta kuulin itsekin)
tuossa on janspe sinullekkin ja larelle ja muille waspista kiinnostuneille todella kattava lista Waspin huippu matskua!!!!
Noita kaikki W.A.S.P. Fanaatikot pänttäämään!
W.A.S.P. rOckS!!! - Dr. Feelgood
tarkoitit varmaan, että ne on sinun mielestä parhaat. koska tuossa ei ollut kuin minimaali osa waspin biisejä eikä noissa ollut lähellekkään kaikki parhaat, minun mielestäni. oikasin vain virheen! ei kannata puhua yleisesti.
minun mielestäni tässä on oma listani jota voin suositella kaikille W.A.S.P.:ista kinnostuneille, tsiikatkaa!!
tässä viisuja joita kantsii käydä läpi:
Wild child
sleeping in the fire
inside to electric sircus
hellion
I Wanna be somebody
school daze
Chainsaw Charlie(awesome)
easy living(cover)
9.5-nasty
L.O.V.E machine
i dont need no doctor
headless children
fistfull of diamods
Blind in texas(lemppari)
sex drive
shoot from the hip
The last command
the flame
back to black
animal(fuck like a beast)(huono versio stingillä, liian epä selvä)
on your knees
tormentor
bad
the Grimson idol
Harder Faster
Scream until you like it( elokuvan chouliesII tunnari, se on kauhuleffa)
Helldorado(huippu biisi ja nätti levyn kansi!)
Dirty balls
The real me
The manimal
for whom the bells tolls(vasta kuulin itsekin)
tuossa on janspe sinullekkin ja larelle ja muille waspista kiinnostuneille todella kattava lista Waspin huippu matskua!!!!
Noita kaikki W.A.S.P. Fanaatikot pänttäämään!
W.A.S.P. rOckS!!!Ei LARE älyä kuunnella W.A.S.P.:ia!!! Oon kuullu melkein kaikki noista biiseistä joita luettelit tuossa..
- lare
Dr. Feelgood kirjoitti:
Ei LARE älyä kuunnella W.A.S.P.:ia!!! Oon kuullu melkein kaikki noista biiseistä joita luettelit tuossa..
oohan hiljaa hintti!!!
- Dr. Feelgood
lare kirjoitti:
oohan hiljaa hintti!!!
En oo hintti niinku eräät..
- CHolmes
Onko täältä porukkaa lähdössä Vuokattiin kuuntelemaan WASPIA?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728