Kuinka paljon kokkaatte kotona ja kuinka paljon ostatte noutoruokaa?
Kuinka usein kävisitte ulkona syömässä sitten, kun se on turvallista?
Yksin asuvana ruuanlaitossa on se harmillinen puoli, että sitä tulee vähintäänkin 3-4 annosta kerralla ja sitten 'saa' syödä sitä useampaan kertaan. Jotain mahtuu pakastimeenkin kyllä.
Noutoruokaa vs. kotona laitettua?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asun yksin ja kotona ruokani laitan.
Pakastin on keksitty joo, eikä minua haittaa syödä samaa ruokaa useampana päivänä.
Tuleehan se edullisemmaksi, kun itse tekee.
Toki köyhänä ihmisenä, on joskus kiva käydä jossain ulkonakin syömässä, melkein kuin juhlavampi hetki.
Koronan takia ollut nyt vain vähän hankalaa.
Tautitilanne kun taas joskus sallii, niin kai sitä tulee silloin tällöin taas käytyä ulkonakin syömässä.
Noutoruokia en ole harrastanut juuri koskaan. Jos itse jostain kotiin hakisin, niin johan se matkan aikana jäähtyisi. - Anonyymi
Sama täällä. Tänään keitin spaghettia, lisäsin tölkin valkoisia papuja tomaatti-kastikkeessa ja pakkasesta otin omia porkkana-selleripyöryköitä. Ja sitä sitten huomennakin. Mutta hyvää oli.
Itse olen tehnyt ruokani pääsääntöisesti. Se on varmaan sukupolvikysymys?
Onko suosikkireseptiä? - Anonyymi
Minun lohturuokani ovat juustoleivät :-)
- Anonyymi
Halu olis tukea paikallisia ruuanvalmistajia, mutta vielä en uskalla.
En harrasta ns noutoruokaa tai kotiin tuotua ruokaa, kun on sentään kaksti toimivaa kättä ja osaan laittaa ruokaa ja jopa leipoa itse leipäni ja pullani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854