Tony Nieminen pudotettiin taktisista syistä ei äänien perusteella, olen täysin varma. Äänet oli jo niin ylivoimaiset Tomille että on aivan julma tosiasia että nyt petettiin Tonia ja katsojia.
BB-talossa nyt huijattiin rajusti
6
628
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, Toni liian hiljainen. Kaksi ärsyttävää persoonaa takaisin taloon niin pinna alkaa muilla kiristymään. Mikkosen minimekko ja tenat, parasta huvia. 😄
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Huijausta pahemmin kuin koskaan ennen. Tämä on etukäteen käsikirjoitettu. Taivaan kiitos että sain oltua ottamatta 24/7;a.
Tuo tilannetaulukko on niiiiin lapsellisen naurettava että vain idiootti tai lapsi voi uskoa noita tuloksia.
Eniten ihmettelen että oikeesti kukaan pistää rahaa moiseen huijaukseen. - Anonyymi
Nina Mikkosen takamus ja valkoiset alkkarit kuvattiin tahalteen.
- Anonyymi
Toni oli johdossa koko ajan.
- Anonyymi
Höpsis, eihän sitä nykynuoret edes tiedä ja itse en ole tykännyt koskaan, mutta olisin silti pitänyt vielä talossa, valavuori ehdottomasti pois.
- Anonyymi
Ei tuu yleistymään noin että lasketun ajan jälken nenää näyttämälä puollustetaan. Sitä hän tulkitaan heti kävelijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954311
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1803333
- 503329
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642441
- 422383
- 131734