Eipä ole viiteen vuoteen tällä palstalla käynyt. Eikö siellä ole mikään mennyt eteenpäin, samaa purnausta ja valitusta kaikesta mahdolilsesta?
Voi että minua harmittaa etten tänä keväänä, enkä viime keväänäkään sinne päässyt, pilkille kaipaa, hiihtelemään ja Jussalle turisemaan. Tänä aamuna piti ihan lukea netistä sanomat ja sitten täältä se mitä ei siinä julkassa.
On vähän toivoton olo, miten tet jaksatta turhasta kitistä? Siellä kaikki on sukulaisia keskenään jotaki kautta ja ne eteläläiset jokka sinne on tullu, ei net varmasti teiltä leipää vie, päinvastoin. Että heittäkää höpöttämästä ja miettikää ketä äänestättä, se on se teiän keino vaikuttaa kunnan asioihin.
Sus siunakhoon
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo kommentoijja muualta , kun ei tiedä todellisuutta . Ei ihmiset sekuvain turhaa huutele ja ole huolissaan .
- Anonyymi
No ainakin tuo sinun kirjoitus on yhtä valitusta ensi sanasta viimeiseen, joten jos jatkat tuolla niin eihän se mikään muutu.
- Anonyymi
Mitä v.. se sinulle kuuluu mitä täällä kirjoitellaan.Ei tarvitse lukea.
- Anonyymi
Jaa että Hettalainen päätti avautua.. Heh
- Anonyymi
Olen seuranu synnyinkuntani elämää ja toivon että pääsen sinne ja saisin lapset pikkuryhmiin kouluun. Mummi kertoi myös että hyvin saa vanhuspalvelut kotia. Älkää hyvät lappalaiset vailittako siellä. Tulkaapa tänne etelään muutamaksi vuodeksi niin menettä maitojunalla takasi tunturiin.
- Anonyymi
Ei sunkhan kukhan etehlän muuta .
- Anonyymi
Minäpä muutan kohta takasin keskeiseen Suomeen. Jääkää te valittajat omaan tyhjyyteenne.
- Anonyymi
Mahtuisko muuttokuormaan nuita johtajia ?
- Anonyymi
Murthesta päätellen asut kunnassa. Olipa taas yritys 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717