hameen pituus

tiina

en ole pahemmin pitänyt hameita tai mekkoja, joten minkäpituinen hameen pitäisi olla, kun olen 160cm, etten näyttäisi vielä lyhyemmältä.. polven yli vai ali yms..

5

1243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki

Olen kuullut, että lyhytkinttuisille sopivat parhaiten hameet, jotka ulottuvat polvien yli. Itse 157 senttisenä noudatan tätä ohjetta, koska näin jalat näyttävät mielestäni pidemmiltä. :)

• ..? ;D

polvien yli niin että polvet näkyy vai niin että polvet peittyy..?

• että...
        ..? ;D kirjoitti:

polvien yli niin että polvet näkyy vai niin että polvet peittyy..?

polvet näkyvät joko kokonaan tai osittain. Eli mieluummin lyhyempi kuin pidempi hame lyhytjalkaisen säärien pituusvaikutelmaa ajatellen :D

• 157 cm myös

Olen 157 cm pitkä (vai pitäskö sanoa, että lyhyt :). Olen huomannut, että täyspitkä, kapea hame pidentää minua. Tai sitten vastaavasti polvien yläpuolelle ulottuva hame. Sellainen 3/4 -pituinen hame ei sovi ainakaan minulle missään nimessä, vaan lyhentää. Siis sellainen, joka ei ole täyspitkä, mutta ulottuu polvien alapuolelle.

• pidän

melko lyhyitä hameita (minareita)mutta ei tod kannata pitää 3/4 pituista tai koko pitkään.. näytät varmasti paljon lyhyemmältä jos semmoisen lyöt päälle! oon kans muuten 156 cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe