Paskalaki? Joko määräykset täytetty?

Anonyymi

Tarkastajat taas liikkeellä kesäisin ja silloin kun mökeillä ei ole ketään paikalla...

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet selvinnyt Coronasta. Sinusta ei ole kuulunutkaan pitkään aikaan.

• Anonyymi

Kunnasta voi kysellä, olen töissä siellä.

• Anonyymi

Mökkejä ostetaan innoissaan silmät kiiluen ajattelematta hetkeäkään MIKSI mökki on myynnissä. Paskalaki on voinut aiheuttaa niin suuren kustannuspommin että omistaja on katsonut parhaaksi pistää mökki myyntiin kun nyt kaikki menee kaupaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökkejä ostetaan innoissaan silmät kiiluen ajattelematta hetkeäkään MIKSI mökki on myynnissä. Paskalaki on voinut aiheuttaa niin suuren kustannuspommin että omistaja on katsonut parhaaksi pistää mökki myyntiin kun nyt kaikki menee kaupaksi.

Toisaalta eipä haittaa, jos meni pieleen, niin myyntiin vaan ja ostaja löytynee jo ennen ensimmäistä näyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä "paskalaki" on yksi syy Kepun kannatuksen romahtamiseen maaseudulla.
        Täällä Keski Suomen Ääneseudulla tilanne muistuttaa jo täydellistä rahastusta.
        Kunta on ulkoistanut ikävät jätehommat paikalliselle jätefirmalle, jonka tehtävä näköjään kerätä mahdollisimman paljon pakkoasiakkaita kunnan jäteverkkoon jopa 20.000 euron liittymähinnoilla. Uusi omakotitalo 5000 l pullokaivollakaan ei enää kelpaa, aina voi perustella pohjavesillä:)? Kohta lähtee pienet miehet tarkastamaan jokaisen kiinteistön ja maksumiehiä saadaan lisää.
        Nyt ei ole aika ostaa mökkiä ainakaan entisillä mukavuuksilla, kohta ei ole mukavaakaan.

• Anonyymi

Mitään en oo tehny enkä ole tarkoituskaan paitsi uusi kompostikäymälä tulee ehkä laitettua. Kun vesi juoksee vain jos itse juoksee niin ei ongelmaa.

• Anonyymi

Johtuu ilmastonmuutoksesta t. Sanna

• Anonyymi

Kohta rapsahtaa kymppitonnin pakkomaksusakkoja.

• Anonyymi

Koska seuraavan kerran aktivoidaan palstaa tällä aiheella ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe