Viikingen-ravintola Alanyassa!!!

Eeva

Onko kukaan käynyt tässä ihanassa ravintolassa syömässä?? Kertokaa kokemuksianne jos olette tutustuneet kyseisen ravintolan henkilökuntaan!!?? Meistä tuli tämän ravintolan vakiasiakkaita...ihastuimme heidän ystävälliseen palveluunsa ja maukkaseen ruokaan...Sieltä jäi meille myös muutamia ihania ystäviä,jotka vieläkin pitävät meihin yhteyttä ja odottavat jo seuraava näkemistämme elokuussa...TAIVAALLINEN PAIKKA!!!SUOSITTELEN KAIKILLE!!!

10

2459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikinki

Anteeksi,mutta missä tämä paikka sijaitsee?olisi kiva käydä tsekkaamassa.

• Nasu

Tuttu paikka meillekin! Suosittelen myös lämpimästi kaikille! Henkilökuntakin on tullut tutuksi reissujen varrella ja kovin ovat mukavia heppuja =)

• Eeva

Kiva kuulla että muutkin ovat hullantuuneet kyseiseen paikkaan!Tiedätö niistä työntekijöistä jotakin kivoja juttuja? =)

• Nasu
        Eeva kirjoitti:

Kiva kuulla että muutkin ovat hullantuuneet kyseiseen paikkaan!Tiedätö niistä työntekijöistä jotakin kivoja juttuja? =)

Eeva, mitä haluaisit tietää? ;)

• eeva
        Nasu kirjoitti:

Eeva, mitä haluaisit tietää? ;)

noh,onko sulla millasia kokemuksia kyseisistä henkilöistä..siis...ju nou?

• Nasu
        eeva kirjoitti:

noh,onko sulla millasia kokemuksia kyseisistä henkilöistä..siis...ju nou?

Pojat on tuttuja miulle viime kesältä ja serkku tuntee ne jo useemman vuoden takaa. Viime kesänä "hengailin" yhen kans, tosin poitsu ei oo enää siellä töissä...

Mites ite? Kenestä ns. oot kiinnostunu??? =)

Onks siulla omaa maili osotetta ni vois kirjottaa privatisti?

• eeva
        Nasu kirjoitti:

Pojat on tuttuja miulle viime kesältä ja serkku tuntee ne jo useemman vuoden takaa. Viime kesänä "hengailin" yhen kans, tosin poitsu ei oo enää siellä töissä...

Mites ite? Kenestä ns. oot kiinnostunu??? =)

Onks siulla omaa maili osotetta ni vois kirjottaa privatisti?

just just...tota näkyyköhän mun sähköpostiosote sulla nyt?voitas vähä kirjotella tästä 'poppoosta' tarkemmin...en mä kenestäkään oo kiinnostunut nyt erityisemmin(suomalainen mies aina parempi...)mutta muuten ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia näistä tyypeistä...mulla myös paljon valokuvia sieltä ravintelista..mutta ilmoitatko saitko mun osotteen?KIITOS!!

• Nasu
        eeva kirjoitti:

just just...tota näkyyköhän mun sähköpostiosote sulla nyt?voitas vähä kirjotella tästä 'poppoosta' tarkemmin...en mä kenestäkään oo kiinnostunut nyt erityisemmin(suomalainen mies aina parempi...)mutta muuten ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia näistä tyypeistä...mulla myös paljon valokuvia sieltä ravintelista..mutta ilmoitatko saitko mun osotteen?KIITOS!!

Eipä näy mailiosote...

• Eeva
        Nasu kirjoitti:

Eipä näy mailiosote...

Tässä mun sähköposti EveMR@hotmail.com!!

• Kotisivut!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43