Pyydän jo etukäteen anteeksi rohkelikkoa avausotsikkoani.
Paljon on puhuttu että Venäjä hyökkäsi sinne kaikella kalustollaan. En sitä ollut todistamassa mutta olen lukenut että siellä olisi järjestetty kansanäänestys asian tiimoilta liittymisestä Venäjään.
Meillähän eivät nämä kansanäänestykset ole mahdollisia kommunistihallituksemme hallitessa kuten olemme saaneet todeta.
Mutta otsikkoon.
Kävin 80- ja -90 luvun taitteessa turistimatkalla Krimillä. Laskeuduimme Simferopoliin jossa bussikuljetus Jaltalle joka on aivan upea ja luonnon kaunis mesta.
Hotellina tietysti Jalta- hotelli.
Istuin iltasella hotellibaarin tiskillä miettien niitä näitä; mitä nyt turistipolo vieraassa paikassa miettii.
Ilahduin kun viereeni parkkeerasi viehko likkanen joka avasi keskustelun sanomalla heti että:
- Suomi- poika, minä rakastan sinua.
Ei tuo sitten muuta suomea eikä enkkua enää osannutkaan mutta kiehnäävän hyrreä ja lämmin olemuksensa olisi vienyt jalat altani jollen olisi tukevasti istunut.
Kansainvälisin merkein pääsimme yhteisymmärrykseen että minulle tarjottiin mahdollisuutta nukkua yö likkasen kanssa minimaalista korvausta vastaan.
Jo vain tien varressa notkuimme ja tyttö pysäytti kuormurin jonka hytissä körmyyttelimme ylös vuorille.
Tyttö oli hieman kehopositiivinen ja ihanan lämpöisen yön vietin hänen tissiensä välissä.
Aamulla tyttö pysäytti taasen kuormurin joka vei minut alhaalla laaksossa sijaitsevaan Jaltaan.
Menin paikalliseen kapakkaan missä muita juomia ei ollut kuin vodkaa.....
Krimillä panemassa.
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs tähän sanoo Persekärpänen?
- Anonyymi
BZzzzzzzzzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576