Kuinka usein puhdistetaan kauppojen kärryjä Ylitornion kaupoissa?
kauppakärryjen ja korien puhdistus
16
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ylitornion kaupat huom! laittakaa käsidesit kaupan eteiseen ja puhdistakaa ostoskorien ja ostoskärryjen kädensijat!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Mitä täällä huutelet,sano kaupassa !
- Anonyymi
Sen kärryn kahvan voi ittekki puhistaa,, pyyhi käsidesillä..
- Anonyymi
Tänne valittaminen on turhaa.
- Anonyymi
Ottakaa ite kertakäyttöisiä desifiointiliinoja mukaan ,kätevä puhdistaa itse
- Anonyymi
Pankaa hanskat käteen tai kinthaat
- Anonyymi
Jo on murheet
- Anonyymi
Tämä puhdistus kyllä kuuluu kaupalle ja heidän henkilökunnalle.Kupungissa ainakin puhdistetaan päivittäin.Kiva jos täällä maaseudullakin.
- Anonyymi
Aivan varmasti puhdistetaan kosketuspinnat joka kaupassa. Ja joissain kaupoissa on desinfiointi pyyhkeitä kärryjen vieressä millä asiakas ite voi pyyhkiä uudelleen halutessaan. Tyhmää ees vinkua täällä tuommosella asialla, että kaupungissa kyllä, mutta entä maalla... Halveksii maaseudun ihmisiä???
- Anonyymi
Pukkaa kepillä ni ei tarvi koskea kahvoihin
- Anonyymi
Solekko kusta käsile kaupasta tullessa.
- Anonyymi
No mitä väliä : joku tautinen pukkaa kärryn parkkiin ja seuraava ottaa,missä kaupassa olette nähneet jonku henkilökuntaan tulevan pyyhkiin?
Ite paras huolehtia- Anonyymi
Älä käy kaupassa jos et selviydy yksinkertaisilla suojautumismenetelmillä kuulut holhoukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä käy kaupassa jos et selviydy yksinkertaisilla suojautumismenetelmillä kuulut holhoukseen
Sinä se holhoukseen kuulut.
- Anonyymi
Puhtaat ne on
- Anonyymi
Mie ruukaan aina nuolla kärryjen kahvat ni ei sotke käsiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717