Vanhojentanssimekko

Voi pojat kun löysin kirpparilta kivan satiinisen vanhojentanssimekon aivan kyltymätön olen tuon kans puuhasteleen, useat spermat siihen jo päästelly eikä kiimalle loppua näy. Tykkääkö muut värkätä noiden kans?

13

1073

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minnuu kinnostaa se mitä sen mekon sisältä on löytynyt. Siis se likka.

• Anonyymi

runkkuseura ois ainakin jees ;Dlaita joku sähköposti mihin vois ottaa yhteyttä;D

• Anonyymi

En tiedä varsinaisesti vanhojentanssimekoista, mutta naisten ylellisesti kiiltävien satiinisten iltapukujen kanssa on mukavaa puuhailla ;)
      Kaipa ne nuoret lukiolaistytötkin käyttää naisten iltapukuja vanhojentanssimekkoina? Vai onko niillä jokin ero?

• Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.

• Anonyymi
        satinsheetfetishguy kirjoitti:

Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.

Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.

• Anonyymi

Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.

tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.

Fetisistit. Muut ei varmasti tajua koko hommaa.

• Anonyymi kirjoitti:

tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)

Samasta syystä revin ennen itsekin tyllit pois mutta nykyään tahdon pitää ne alkuperäisessä kunnossa.

• Anonyymi

Etkö ole kiinnostunut siitä spermaamisesta kun sisällä on aito daami?

jos olet niin anna yhteystietosi

• Tottakai olen, mutta mistä voin tietää ettet ole mikään feikki?

• Anonyymi

Tottakai olen, mutta mistä voin tietää ettet ole mikään feikki?

Ihan sama myös sinun kanssasi.
        Ei mistään.
        Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama myös sinun kanssasi.
        Ei mistään.
        Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa.

Olet kyllä oikeassa. En kylläkään täällä tahdo yhteystietoja antaa.

• Anonyymi

Nukuin viime yön naisten punainen, satiininen iltapuku päälläni ja kylläpä antoi mukavat yöunet, jossa kaulailtiin ja hiveltiin nuoren viehättävän naisen kanssa kesäisessä auringonpaisteessa lempeästi, hellästi... :)

Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe