Heka Herttoniemenranta

Anonyymi

Millaista on asua Hekan Herttoniemenrannan taloissa? Ovatko siistejä, tekeekö Heka tarpeeksi korjauksia, vai saako talot ränsistyä paikoilleen? Mikä taloista paras asua?

3

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin huono huolto. Vaikka paikka on mukava, niin huonon huollon takia en tulisi. Jokaisesta pienestä asiasta vinguttava.

• Anonyymi

Periaatteessa vuokralla asuminen on köyhien asumisvaihtoehto. Tosin Helsinki on kallis paikka, ja kohtuuhintaiset vuokra-asunnot eivät ole keskeisillä paikoilla ja hyvillä alueilla. Käsittääkseni kaupungin vuokra-asuntoja ei voi kauheasti valita. Asumaan pääsee, tai sitten ei. Eli jos on varaa nipottaa, on varaa ostaa tai vuokrata asunto mieleisestään paikasta.

Itse asuin Pasilassa vanhemmissa taloissa, eikä minulla ollut huollon suhteen mitään valittamista. Perushuoltoa tehtiin liiankin kanssa. Vähän väliä oli joku huolto, jonka takia kaikissa kämpissä rampattiin. Vikailmoituksiin reagoitiin. Vaikeimmat ongelmat liittyivät sisäilmaan ja naapureihin. Eli naapuri- ja pihatupakointiin sekä käytöshäiriöihin ja meluun. Parvekeremontti oli sellainen, joka olisi pitänyt tehdä ko. kiinteistöön. Ehkä sen suhteen on jotain päätöksiä jo tehty.

Heka on ollut pitkään todella konservatiivinen tupakoinnin suhteen. Vielä muutama vuosi sitten oli jokaisen oma asia, tupakoiko asunnossaan - vaikka savu kulkeutuu naapuriin. Tästä oli kädenvääntöä. Oma asuntoni oli pieni ja parvekkeeton ja ikkunat etelään. Ehkä vähän uudemmissa asunnoissa on kesähelteillä miellyttävämpää? Jos pystytte välttämään, niin älkää valitko vuokra-asuntoa, jossa on kaikuva sisäpiha tai jopa avoin sisäpiha. On todella levotonta kesäisin. Porukat kukkuvat ja möyhkäävät koko yön pihalla. Ja haistelkaa ilmaa käydessänne katsomassa asuntoa. Jos siellä haisee yhtään tupakansavu (tai home), älkää muuttako.

• Anonyymi

Vanha aloitus tuli vastaan mutta jos joku pohtii vielä samoja asioita niin olen samaa mieltä huollosta, sitä ei kiinnosta pätkääkään vaikka asunto homehtuu yms. Sanovat vaan että likaa se on (vaikka itsekin tietävät homeessa olevan). Myös monta muuta asiaa vinksallaan joita ei korjata (kuten postiluukku rikki ollut jo edelliseltä asukkaalta, antennirasia rikki yms). Olen aiemmin asunut Kontulassa sekä Puotilassa Hekalla ja molemmissa huolto toimi todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51