Uuden ö-suodattimen joukossa oli kuparinen aluslevy (sen ison pyöreän kumilenkin kera). Olen pähkäillyt, mihin se tarkoitettu. En ymmärrä muuta kuin pohjapropun tiivisteeksi; siellä on samanlainen. Turha vaihtaa mutta hyvä varalla.
Mm. M54:n suodatinkuoren/-pesän "keskipiikkiin" sen saisi pujotettua mutta ei siellä sellaisen kuulu olla: varressahan on jo 2 kpl O-rengasta.
https://www.realoem.com/bmw/photos/11421744000
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NA31-EUR-02-2004-E60-BMW-520i&diagId=11_2201
Öljynputsarin prikka
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsit kuitenkin aloituksen tehdä??
- Anonyymi
Pohjaropun tiiviste.
Kun tarpeeksi monta kertaa sen tiukkaat niin kupari kovettuu eikä tiivistä niin hyvin kuin pitäisi.
Vaihtoehtoina kuumentaa se alkuperäinen tiiviste jolloin se pehmenee, tai vaihtaa uusi.
Sinänsä kupariprikka on antiikkinen menetelmä. Parhaat automerkit on jo vuosia sitten siirtyneet tiivisterenkaaseen joka ei tarvitse voimaa oikeastaan laisinkaan tiivistääkseen = eipä korkkaa kierteen öljypohjasta vuosienkaan käytön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429