Nopeasti ja terveellisesti viisi kiloa pois

Anonyymi

Painoin viime vuoden lopulla 88,3kg ja olen nyt 74kilossa.tiukempi ote seuraavat viisi päivää ja sitten ateriarytmi ja vesi. Aloitan ensin kahdella ruualla nämä viis päivää, sitten kolme ateriaa per päivä plus litra vettä. Pudotettavaa vielä tasan kymmenen kiloa. Miltä kuulostaa?

8

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunhan pidät huolta ettet syö niin vähän, että päädyt aineenvaihduntasi kanssa säästöliekille!
      Itselle oli käydä noin, mut onneksi viisaammat neuvoi pitämään runsaskalorisia päiviä, niin painon jumittamainen loppui ja keventyminen taas jatkui.

• Anonyymi

säästöliekki on paha

minä lihoin 30 k säästöliekillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

säästöliekki on paha

minä lihoin 30 k säästöliekillä

Mikä on 30 k?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on 30 k?

30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.

Imuroi ne pois. :D
        Mutta juu, kannattaa edes kerran viikossa syödä yhdellä aterialla reilummin. Varsinaisia herkkupäiviä ei kuitenkaan kannata pitää, sillä sokerihimo katoaa vain olemalla syömättä sokeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on 30 k?

30 000.Aika paljon on painoa jos pystyy 30 000 kiloa tiputtaa

• Anonyymi

Itse olen laihduttaessani aina syönyt 5 kertaa päivässä ja silti hyvin laihtunut. Yleensä lihon, kun syön vain 1-2 kertaa päivässä, koska silloin vetää ruokaa naamaa kaksin käsin. :D

• Anonyymi

Tosiaan huonolta kuulostaa. Kaksi ateriaa päivässä on laihdutuksen kannalta huono juttu. Pitäisi syödä 3-4 tunnin välein, mutta katsoa mitä suuhunsa mättää.
      Paras lopputulos syntyy siten, ettei anna näläntunteen kasvaa kohtuuttomaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe