Kun samasta pari litrasesta bensakoneesta on otettu tehoja 110, 135 ja 190 kilowattia. Muistaakseni passatissa oli pienemmästä koneesta otettu 110 kw, niin eikös parilitrasesta voi ottaa ainakin 135. Toi 190 tuntuu jo tosi paljolta että kestääkö toi kone. Toinen asia neliveto, että onko välttämätön. Kun työkseni ajelen takavetosella sprintterillä, eikä sillä nyt suurempia ongelmia ole. Paitsi tyhjänä joskus mäkeen jäänyt talvella. Kolmas ongelma on varustetaso. Perusmalli sisältää businesvarustelun, jossa on kaikki tarpeellinen mm. ilmastointi. Business sportissa on enemmän, mutta mitä etua on esim. urheiluistuimissa. Vai oisko järkevämpi ottaa vain joitain sport mallin varusteista ja säästyvän summan laittaa vaikka parempaan äänentoistoon.
Minkälainen kolmos sarjanen kannattaa ostaa
Anonyymi
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ostaa mahdollisimman tehokas ja kallis malli.
Sillä keinolla köyhä Suomen valtio saa parhaiten verokertymää autostasi. - Anonyymi
Sivistyneempi valinta olisi 5-sarjan Bemari nelivedolla ja isolla moottorilla ja tietenkin hyvillä varusteilla. Lopputulos loistava.
- Anonyymi
Kenen kannalta loistava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kannalta loistava?
Autolla ajavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224