Hei! Olen reipas yksinhuoltajaäiti, menettänyt joskus luottotiedot. Opiskelen uutta ammattia ja teen keikkatyötä hoitoalalla. Joskus maksanut lainaa lainalla, mokannut. Olen aloittanut kaiken alusta ja olen taloudellisesti tasapainoinen. Selviän laskuista, enkä hae sossusta. Minua harmittaa kun en voi maksaa lainoja pois yhdistelylainalla, kun ei ole takaajia ja takuusäätiö ei myönnä. Ulosotto ottaa pari sataa joka kuukausi. Sillä lyhentäisin jo isompaa lainaa esim. 30 000 10v maksuajalla. Onko totta että kukaan ei Suomessa takaa köyhille lainaa? Olen ihan kiltti ja kunnollinen ihminen, vaikka esim. Asuntoa vuokratessa minut leimataan suurinpiirtein rikolliseksi vuosien takaisten maksuhäiriömerkintöjen vuoksi, jota minulla ei ole mahdollisuutta poistaa maksamalla lainaa. Vakituista työtä en saa merkintöjen vuoksi( ulosotonkirjeiden vuoksi) myöskään eli on pakko tehdä keikkaa vaikka en opiskelisikaan. Eli olen oravanpyörässä jossa ei ole poispääsyä.
Lainan takaus yksinhuoltajaäidille yhdistelylaina
6
818
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitoalalta aivan varmasti saat töitä, muutakin kun keikkaa, ainoostaan jossain kotihoidossa saattaa luottotiedot merkata, mut ei joka paikassa. Vähempi löytyy töitä mitä ei voi luottotiedoton tehdä, kuin niitä mitä voi tehdä .Takuusäätiön takaus sitten, kun sulla on pysyvä työsuhde. Mutta fakta on, että vaikka sulla olisi luottotiedot, mutta opiskelijana vailla säännöllisiä kuukausipalkkatuloja, et saa lainaa.
- Anonyymi
Eihän kukaan saa heti vakituista työtä, vaan sen saamiseen menee kuitenkin vuosia.
Pitää vain tyytyä siihen että muutaman vuoden pitää tehdä keikkatyötä.
- Anonyymi
Takuusäätiö takaa tietyin edellytyksin. Kaikki velat pitää olla 37000€ max, työsuhde ja osoitus säännöllisestä hyvästä taloudenhoidosta. Tarkkailuaikana ei saa tulla uusia ongelmia kuten velkaa.
Toinen yksityinen ihminen ei lähde takasmaan eikä puhumaan lainaa sillä omavelkainen takaus on lupaus lainan maksamisesta. 30000€ on jumalaton määrä rahaa vaikka leipä olisikin pitkä. - Anonyymi
Hae minun kanssa yhteislainaa
- Anonyymi
Kiitoksia paljon neuvoista. Hyvää kesää kaikille.🙂 Terveisin äiti ja tytär.
- Anonyymi
Ja jos oli omaisuutta tai asuntoa, Bluestep oli luottotiedottomille (ja jokin muukin oli). Se ottaisi velan ainoastaan, jos saavat samalla myös asuntolainan. 40000 euroa vakuudetonta velkaa asuntolaina päälle heille, ei ole ongelma sinänsä, kun muita lukuja ei ole tiedossa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236