lopen kyllästyny

make

avovaimo ei anna enää edes koskettaa,seksiä ei ole ja jos olisikin niin säälistä,olen harkinnu jotakin tekeväni muutakin kuin puhuvani asiasta kun se ei auta,olen hairahtumasa toiseen naiseen jos sellanen vaan olis,ja eniten harmittaa kun rakastan häntä yli kaiken,nyt olis neuvot kalliita?pettäny en ole ikinä ja olen ollut sitä aina vastaan,mutta.........

6

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Onko tuo jatkunut kauan? Jos puhut kuukausista on tilanne aivan eri kuin omani. Mitä avovaimosi ilmoittaa syyksi haluttomuuteensa? Entä oletko kokeillut olla täysin huomioimatta häntä, tai ehdottelematta mitään? Tuntuuko sinusta siis siltä, että olette loppuelämänne ilman seksiä, jos et sinä sitä ehdota?

Itselläni on joskus muutaman viikon kausia, ettei kertakaikkiaan huvita tai jaksa. Alussa siitä tuli ongelmia mutta nyt mieheni tietää, että muutaman viikon kuluttua viimeistään alkaa taas tapahtua. Ja kun saan olla rauhassa, voin olla jo muutaman päivän kuluttua taas sillä tuulella. En tiedä mistä nuo johtuvat. Jos hän kokoajan ruinaa ja tähtää kaikella tekemisellään sänkypuuhiin, minua alkaa ärsyttää ajatus seksistä yhä enemmän.

• yhdessä olo on muutakin kuinrytkytystäja rynkytystä. huom.
      oletko monta kertaa pelkästään helästi sekä aistilisesti hyväilyt ilman jotta nusisit taikka naisit?
      koska todenäköisesti omien toimiesi ansiosta se ei halua.
      oletkoantanut pelkästään puolisolle orgasmin ilman omaasi?? et ole.
      oletko kiihotanut äärimäisen helästi ? ei ninjotta puristeleisit jauhosäkkiä. huom naisella on paljon herkempi tunto kuinmiehillä
      tästä sulla on hyvä jatkaa selvittää missä mättää. jos kanttisi kestää.

• ongelmallinen

Mutta... Jätä se. Jos munat ei kelpaa kuin pääsiäisenä, niin naikoon pääsiäispupun. Hiiteen kaikki haluttomat. Seksi on kivaa, ja jos ei tee mieli, niin jotainhan niissä on sitten vialla. Kun niitä ei voi korjatakaan. Niiden ei vaan tee mieli.

• harkitsematonta

Hienoa kun et ole ikinä pettänyt,eikä se ole ratkaisu tähänkään asiaan.Tärkeintä on se että rakastat avokkiasi,silloin kaikki vaikeudet on voitettavissa.
      Oletkos yrittänyt huomioida vaimoasi ja vaikka vähän hemmottellakin.
      Joku matka tai kylpylä viikonloppu voi saada ihmeitä aikaan.Meillä naisilla voi olla näet niin pienestä kiinni ettei seksi huvitakaan,kaivataan vähän enenmän ärsykettä.Varsinkin jos siitä kieltäytymisestä on tullut vähän kuin tapa.Kehuskelet ja kuiskuttelet hellästi korvaan,hellä hierontakin saa villin olon aikaan.Niin ja näitä "juttuja"voi tehdä muulloinkin kuin vain silloin kun vonkaa,niin vaimon ei tarte pelätä että taas se alkaa.
      Mutta toivon että yrittäisit panostaa nykyiseen suhteeseen energian minkä käytät haikailemiseen ja unelmoimiseen toisista naisista.Se kun on vaan niin että jokaisessa suhteessa on näitä hiljaisempia aikoja.Kärsivällisyyttä Make,kärsivällisyyttä...

• minä

Miehellä on paljon töitä/stressiä yrittäjä kun on,ja on mennyt monta vuotta että saan vaan kerran kuussa jos silloinkaan, olen todella pettynyt tähän tilanteeseen.Joudun tämän tästä tehdä itse orkkuni, kun paineet käy liian kovaksi."101" kertaa on asiasta puhuttu, mutta ei ne kerrat vaan lisäänny. Miehellä ei ole toista, eikä ole mullakaan.(Enkä siis haluakaan muita, eikä mieskään.)
        Omaa miestäni haluaisin, mutta kun pihtaa sukukalleuttaan.
        stressin kyllä ymmärrän, mutta sitä on jatkunut jo aivan liian kauan.
        Onko muilla vastaavia tilanteita.

• relax
        minä kirjoitti:

Miehellä on paljon töitä/stressiä yrittäjä kun on,ja on mennyt monta vuotta että saan vaan kerran kuussa jos silloinkaan, olen todella pettynyt tähän tilanteeseen.Joudun tämän tästä tehdä itse orkkuni, kun paineet käy liian kovaksi."101" kertaa on asiasta puhuttu, mutta ei ne kerrat vaan lisäänny. Miehellä ei ole toista, eikä ole mullakaan.(Enkä siis haluakaan muita, eikä mieskään.)
        Omaa miestäni haluaisin, mutta kun pihtaa sukukalleuttaan.
        stressin kyllä ymmärrän, mutta sitä on jatkunut jo aivan liian kauan.
        Onko muilla vastaavia tilanteita.

ymmärtänyt stressin takia pihtaamista. Mitä kovempi stressi itselläni on, sitä enemmän odotan seksiä sitä laukaiseen ja aina on tepsiny. Ehkä mies sitten toimii erilailla, mene ja tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94