Levynhallintaa!

Anonyymi

Jos on ongelmia ettei C: osioon onnistu lisäämään (siirtämään) muistia D: osiosta osittain tai kokonaan, niin hyvä ohjelma siihen kyllä löytyy miten se onnistuu. Se on ilmainen eikä tarvitse mitään PRO veriota: AOMEI Partition Assistant Standard Edition.

Itselläni oli ongelma kun 2TB kovalevy oli valmiiksi osioitu kahteen 1TB osioon C ja D. Ja kun kovalevyn C: osio tuli täyteen, niin D: osiota ei pystynyt formatoimaan koska Windows 10 ei siihen antanut lupaa, koska D osio oli ollut myös käytössä C osion ohjelmilla.

8

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se vaan hirveä tuo windows!

• Anonyymi

Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
        Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."

Kukaan muu on huolissani tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows 10 Vakoilu on edelleen ongelma?
        Mietin, onko tämä edelleen termejä? "Käytämme, paljastamme ja säilytämme henkilötietoja, mukaan lukien sisältösi (kuten sähköpostisi, muun yksityisen viestinnän tai yksityisissä kansioissa olevien tiedostojen sisältö), kun uskomme vilpittömästi, että se on välttämätöntä."

Kukaan muu on huolissani tästä?

Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
        Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
        Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
        Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
        Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pitäisi paljastaa - Työskentelen Microsoftissa kehittäjänä. Minulle on tuskaa noudattaa kaikkia henkilötietojen keräämistä koskevia sääntöjä. Puhelimella on sijaintisi, mutta emme voi käyttää sitä työmatkan ehdotukseen, ellemme paljasta, että käytämme sijaintiasi.
        Jos keräämme sovelluskäytön (esimerkiksi kuinka monta kertaa käytät ominaisuutta) tai jos lähetämme kaatumistietoja, meidän on poistettava kaikki henkilötiedot. Se on tuskaa. Meillä on pakollinen koulutus asiakastietojen käsittelyyn.
        Lopuksi Microsoft haluaa ansaita rahaa (minäkin olen kiinnostunut saamaan palkan). Pahin painajainen on kerätä ja sitten vuotaa henkilötietoja vahingossa, joten suhtaudumme niihin erittäin vakavasti. Esimerkiksi Windows 10: ssä on palautetyökalu, jossa ihmiset voivat kuvata ongelmiaan. Ihmiset antavat joskus nimensä ja sähköpostiosoitteensa, ja koska haluamme jakaa palautetta laitevalmistajille, meidän on tyhjennettävä henkilökohtaiset tiedot palautteesta. Tämä on valtava ongelma, ja tähän on omistettu koko projekti, mutta lopulta he palkkasivat urakoitsijan tekemään sen manuaalisesti. Se maksoi paljon rahaa.
        Tärkeintä käytämme henkilötietoja (esimerkiksi Exchange-palvelimet pitävät paljon sähköposteja), mutta pyrimme erityisesti suojelemaan niitä. Esimerkiksi työskentelen projektissa, joka tarkistaa sinut automaattisesti kokouksiin. Meidän on toteutettava erityisiä lisätoimenpiteitä varmistaaksemme, että tietosi on tallennettu oikein ja mikä viivästyttää projektiamme.
        Anteeksi pitkästä vastauksesta, mutta lopputulos on, että jos koodini vuotaa henkilötietoja ja sitten ihmiset haastavat Microsoftin oikeuteen, Microsoft menettää rahaa. Se ei olisi hauskaa minulle.

Olitko osallinen?
        "Microsoftille sattui nolo moka, jossa se lajitteli aitoja sähköposteja Microsoft 365 -asiakkaiden roskapostilaatikkoon"

No, Billikin lähti.

• Anonyymi

Se on tuskaa!

• Anonyymi

Ei pidä käyttää mitään humpuukkiosioita vaan yksi osio/levy. Helpottaa elämää kummasti..

• Anonyymi

Tyypillistä microsoftin logiikkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillistä microsoftin logiikkaa...

Näin on, 3007 kiloa nousee kevyesti penkistä ilman logiikkaa sörkassa. T. Tane.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe