Pitäs mökillä alkaa kaivaa säiliölle 3mpitkä ja 1metrin leveä kaistale jätesäiliölle .
Onkelma on kun on työtön ja rahaa ei ole
Mitä vaihtoehtoja on kaivamiselle ?
Loka kaivolle kaivinkone
12
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiva lapiolla jos selkä kestää ?
- Anonyymi
osta kaivinkone halvalla ja ala kaivaan ja noin pienen alueen kaivaa tolla helposti !
https://www.taloon.com/kaivinkone-hiekkalaatikkoon-nordic-play-keltainen-musta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta kaivinkone halvalla ja ala kaivaan ja noin pienen alueen kaivaa tolla helposti !
https://www.taloon.com/kaivinkone-hiekkalaatikkoon-nordic-play-keltainen-mustaJos tulee kiviä vastaan niin halkaisee etanadynamiitilla tai juontosaksilla vetää esim taljalla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee kiviä vastaan niin halkaisee etanadynamiitilla tai juontosaksilla vetää esim taljalla !
Voin myydä tuollaisen käytetyn, kun olen nyt saanut omat kaivuuni tehtyä.. naapurillekin salaojaa pellolle satoja metrejä.. ei ole letkuongelmia, ja voi viedä vaikka minne pohjavesialueelle.. sanotaan 20€, itse noutaen.
- Anonyymi
Vaihtoehtona on myydä mökki, niin saa rahaa.
- Anonyymi
Jos on mökki niin pakko olla rahaakin.
Minulla ei ole mökkiä, mutta kaivinkone on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mökki niin pakko olla rahaakin.
Minulla ei ole mökkiä, mutta kaivinkone on.ei ole olen rakentanu työttömänä jo 20v eikä ole vieläkään valmis rahan takia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole olen rakentanu työttömänä jo 20v eikä ole vieläkään valmis rahan takia !
No, saakeli sentään. Itelläkin on ok talon ikuisuus remppa kesken !
- Anonyymi
Hyvä, työttömillä kun on aikaa työntää lisää kommentteja !
- Anonyymi
Kyllä kun sataa vaan monta päivää putkeen eikä ole vielä lasten kaivuriin vielä varaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kun sataa vaan monta päivää putkeen eikä ole vielä lasten kaivuriin vielä varaa
ei täällä ole satanu yhtään !
- Anonyymi
En mikään työtön ole, yrittäjä ja töitä niin vituste ettei
ehdi juuri kotona nysväillä. Pääasia että asiakkaat saavat tarvitsemansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509