Tarttisin hyvää selvännäkijää joka kattois etänä, vaikka kirjeitse tai sähköpostilla mutta EI PUHELIMELLA! Ovat kalliita ja ite pitäis kirjottaa jos haluais jotain muistoa. Kiitos !
Etänä ennustavia? Ei puhelin!!
23
1606
Vastaukset
- Anonyymi
Noh elamanvirta@luukku.com on sellanen jolle oon kirjottanut useasti ja johon luotan. Ei ole kallis ja aina on nähny mulle.
- Anonyymi
Paljo maksaa?!
- Anonyymi
Olen ottanu tältä näkijältä katsomuksen aina puolen vuoden välein jo varmaan vuosikymmene ajan. On siis vanhempi ihminen ja tehny tota kauan. 40 euroa on hinta
- Anonyymi
Elämänvirrasta hyviä kokemuksia minulla! On lämmin henkinen ihminen ja asiansa osaava. Ehkä jo melko iäkäs ??
- Anonyymi
Anteeksi olen vielä tuo edellinen.. siis en tiedä onko vanha mutta siltä tuntuu ja näin olen kuullut ?
- Anonyymi
Yksi joka tuli halvaksi, eikä Hän änkytä
5.Mooseksen kirja:
32:39 - Anonyymi
Taidampa ottaa tulkinnan tältä elämän virralta ystäväni kehui
- Anonyymi
On oikea näkijä. Perheeni on kirjottanu hänelle jo varmaan kymmenisen vuotta. On vanhempi nainen. Ennen otti ihmisiä vastaan, koronan takia ei uskalla.
- Anonyymi
Siis näin käsitin. Voidaan suositella ! Löytyny on kadonneet sormukset ja auttanut ihmis suhdeasioissa ja nähnyt paljon elämissä eteen ja taakse päin. Kyllä ollaan saatu hä'neltä opastusta, on rakas ihminen !
- Anonyymi
Mitä maksaa onko hintava???
- Anonyymi
Kuulema ei ole hintava. Aion itsekin ottaa tulkinnan :) paljon on asiata
- Anonyymi
Jos haluut hyvän ja luotettavan näkijän niin kirjota elamanvirta@luukku.com. On jo vanha ihminen ja asuu kuulema keskellä mettää mutta kyllä näkee ja tietää... Mun isovanhemmat jo käytti hänen apujaan ja nyt käytän ite /!
- Anonyymi
Moni asia huolettaa , taidanpa kirjoittaa hänelle-...
- Anonyymi
Tuon Elämänvirran olen kokenut sympaattiseksi näkijäksi ja mielestäni on nähnyt elämäni suunta viivoja hyvin. Hänelle täältäkin siis suositus. Toki makuja on monia mutta itse olen saanut häneltä useasti avun. :)
- Anonyymi
Onko minkä hintainen tulkinta?
- Anonyymi
kerkisipä elämänvirta siinä monta kehua kirjoittaa. kokonainen topicci ja selkeää mainosta
- Anonyymi
Hohhhoijaa ei varmaan ole tuo näkijä tällä pastalla :D tiedän henkilön, on tehnyt tuota työtä parikymmentä vuotta ja ei roiku täällä, ihan oma elämä sillä on
- Anonyymi
Onko mukava immeinen? Asiani on vähän arka enkä kaipaa saarnaa
- Anonyymi
Katsooko Elämänvirta myös entisiin elämiin? Sieltä vaivaa minua eräs muisto.
- Anonyymi
Joo minulle ainakin katsoi kun pyysin. Osasta olin ite jotenkin tietoinen mut yksi elämä oli sellanen jota en oikein osaa ymmärtää. Silleen vuoden päästä kuulema ymmärrän?
- Anonyymi
Minkä laisia asijoita ootte hältä kyselleet??
- Anonyymi
Itse lähetin hänelle varmaankin liki 30 kysymystä ja kaikkiin sain vastaukset niinku toki pitääkin... Hyvin mielestäni tiesi tilanteeni, muutamia asioita ootan tapahtuvaksi sillon kun maassa on ensi lumi , niinkun hän sanoi
- Anonyymi
0417025044. 20v alalla euron minuutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256