Oon menossa kauppaan koska on kauheaaa herkun himo! Mitä ostat yleensä kun tekee mieli herkkuja? Karkkia, suklaata, sipsiä, jäätelöä, limsaa yms. Ostanks esim karkkipussin ja suklaalevyn? Kertokaaa :))
Mitä ostat kun tekee mieli herkkuja?
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin viimeksi Nutrilettin mustikan ja mokan makuiset juomajauhe pakkaukset, hyvää! Kohta rantakunnossa!
- Anonyymi
Ostat mitä sinun tekee mieli. Miksi ostaa joitain joka on toisen herkkua. Kannattaa muutenkin rajoittaa sitä sokerin määrää ja tehdä itse marjoista jotain herkkua, joka itselle maistuu ja käyttää esim Steviaa makeutuksena kohtuullisesti.
- Anonyymi
Öljyjen ja rasvojen määrää kannattaa rajoittaa koska ne ovat pahimmat lihottavat ainesosat. Sokerit ovat elimistön ensisijainen ja terveellinen energianlähde. Herkuissa on yleensä sokeria, mutta useimmissa herkuissa pääosaosa energiasta tulee öljyistä/rasvoista.
"Kannattaa muutenkin rajoittaa sitä sokerin määrää ja tehdä itse marjoista jotain herkkua"
Esimerkiksi mansikan https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/447 hiilihydraateista 91% on sokereita. Lähes kaikissa marjoissa sokereiden osuus hiilihydraateista on erittäin suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286