Nyt on rva pääministerin hyvä pienentää työkuormaansa. Voi aloittaa mm. sillä että jää pois kunnallispolitiikasta ja keskittyy pelkästään valtakunnan politiikkaan. Siinä sivussa voi pari avustajaa katsoa uusia hommia.
Olisi oikein, että pääministerin puoliso kävisi kaupassa ja muuten olisi kodin askareissa kiireisen vaimonsa apuna.
Jos Sanna Marin uskoisi miehen ja naisen olevan tasa-arvoisia niin Marinin mies Markus kävisi kaupassa.
Tai jos ei viittitä. Aika monet perheet hankkivat ruokatarvikkeensa ja ateriansa kotiintoimituksena. Luulisi pääministerin perheen pystyvän samaan.
hehe he Tästä tärkeästä asiasta kirjoitellaan lehtiartikkeleita tulevinakin vuosina. Kuka tuo murot pöytään Kesärannassa.
Kun aika ei riitä, niitä karsitaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rva päämisteri on niin herkällä että pelkää ja säikähtää omaa pieruaankin.
Tästä tärkeästä asiasta kirjoitellaan lehtiartikkeleita tulevinakin vuosina. Kuka tuo murot pöytään Kesärannassa. - Anonyymi
heh Taisi tulla ylivero pääministeri 2äidn kasvattama.
- Anonyymi
Ei myöskään kannattaisi syödä kuormasta.
- Anonyymi
Et sitten samaa ehdottanut aikanaan Kempeleen ketkulle.
- Anonyymi
Ylivero sannukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969