Kysyn että ketä täällä kihniössä äänestäis?

Anonyymi

Ei helvetti ketä äänestää?? On vain perussuomalaisia pölhöjä ja uskovat valehtelevat ja sortavat huonompia keskustalla on hullunkiilto silmissä
kokoomus on yhden korkeakoulutetun vaarin varassa. demamarit on sellaisia vittumaisia juonittelijoita. Siis mitä teen äänestänkö?????

15

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit menny itte eherolle kun oot niin pirun hyvä ja viisas

• Anonyymi

Äänestä samannäköisiä serkkujasi.

• Anonyymi

Ihmisiähän tuolla on ehdolla eikä puolueita. Hyviä ehdokkaita monessakin puolueessa. Itse äänestin sdpn ehdokasta, mutta keskustaltakin olisi hyviä löytynyt.

• Anonyymi

Äänestää ny demaria, voi mikä aasinpää oletkaan.? Vai saatko aamupuurosi Sannalta. Vi..tu että oot t..mä.
      Sitten tuo suot sotkenut Kokoomuslainen . Mitä virkaa on laisella . Voisi valita vuoden Turhakkeeksi.

• Anonyymi

Kokoomushan on kykypuolue, anteeksi, köyhät kyykkyyn- puolue.

• Anonyymi

Äänestä KSDL

• Anonyymi

Kihniön Samannäköisten Demokraattinen Liitto

• Anonyymi

Niin tämä on kivaa ostaa maata ylihintaan joltain suurelta veronmaksajalta??
      Kyllä me kuntalaisina odotamme suurempaa jos olette niin suuria veronmaksajia??
      Näitä omistajia täytyy kunnan rahastaa Muka??? Onko jumala nussinut nämä???

• Anonyymi

Kun otin viinaa ja tulin siihen tulokseen että nyt sitten nämä selvinpäin ostivat maata ylihintaan ja vahvistivat näitten luuloja että he olevat suuria veronmaksajia ja että kunta ei pysy pystyssä ilman heitä. Ottakaa ny pitkä ryyppy et ei tule morkkista. hei????

• Anonyymi

Tänään menen äänestään paikallista tyhmää keskustalaista joka kuvittelee olevansa jumala. Hän pitää minua tyhmänä että minäkin äänestän häntä?? Kyllä saat multa
      äänen että saat olla tyhmä. Hei???

• Anonyymi

Parempi nukkua yöllä ja miettiä sitten päivällä ketä äänestää.

• Anonyymi

saman-näköisten vaalit serkkujen yhteenliittyminen taas mahdollista lisää samannäköisiä

• Anonyymi

Perussuomalaiset tuovat uskon. valon ja toivon

• Anonyymi

saman näköiset on kihniön tuho. pitäisi joku tolkku olla sukuloinnissakin.

• Anonyymi

voisko kokoomus voittaa vai jeesus ja mitenkä keskustan käy. sosialistit saa sen pari möykäriä kyykyssä olevat on housut kintuissa persut ne kärvistelee sinisen värin kanssa on siinä punaistakin seassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3671
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      17
      2545
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      378
      2043
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1890
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1691
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1637
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1589
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1257
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1202
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1111
    Aihe