Pääministerin ateriaetu on veronalaista.

Niinhän siinä sitten kävi. HS: Verohallinnon mukaan pääministerin ateriaetu on veronalaista.
Se siitä "verottomasta palvelusta".

Nyt vielä poliisilta tulkinta ettei ateriaetu kuulu PM:in palkkioon niin alkaakin olla pinkka kasassa vaaleja varten..
Ahne tunari, sitä nämä demarit ovat.

Kaikkien aikojen oudoin ja märkäkorvaisin muka pääministeri. Liian kovaan kyytiin on hypännyt, huolimatta puheenlahjoistaan, selittelee,kiertelee,kaartelee, juuri koskaan ei vastaa siihen mitä kysyttiin.
No eihän se nyt ainakaan moraalin kannalta siihen kuulu. Ahne tunari, sitä nämä demarit ovat.

Jos poliisi jättää asian sikseen, niin sen jälkeen avautuu kaikille suomalaisille perustuslain 118 §:n mukainen jokamiehen syyteoikeus.

Puistattaa; jos Jussi& kumppanit olisivat olleet vallassa. Meillä kaivinkoneet kaivaisivat vieläkin joukkohautoja.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoh hoh sehän tarkoittaa että Sipilä ja Kiviniemi joutuu maksamaan myös. HOH HOH.

• Anonyymi

Sipilä ja Kiviniemi maksatti ruuat veronmaksajilla.

• Anonyymi

Lehtitietojen mukaan nyt aletaan tutkia Sipilän tyttären häitä.

• Anonyymi

Voiko veronmaksajat soitella verottajalle,että pidetäämpä piikki

• Periaatteessa voivat:

"Jos myöhästymiseen on ollut pätevä syy, kuten sairaus, korotusta ei määrätä, jos verovelvollinen antaa veroilmoituksen, muun tiedon tai asiakirjan heti esteen lakattua. Pätevänä syynä ei pidetä esimerkiksi työkiireitä, atk-ongelmia tai lomaa."

https://urly.fi/25n8

Vaikka tuossa ei esimerkkinä mainitakaan, voisi kuvitella, että päteväksi syyksi luetaan myös se, ettei verovelvollinen ole saanut työnantajalta määräaikaan mennessä kaikkia tulotietojaan. Puhumattakaan siitä, että työnantaja on ilmoittanut verottajalle vilpilliset tiedot, kuten tässä tapauksessa on käynyt.

• Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Periaatteessa voivat:

"Jos myöhästymiseen on ollut pätevä syy, kuten sairaus, korotusta ei määrätä, jos verovelvollinen antaa veroilmoituksen, muun tiedon tai asiakirjan heti esteen lakattua. Pätevänä syynä ei pidetä esimerkiksi työkiireitä, atk-ongelmia tai lomaa."

https://urly.fi/25n8

Vaikka tuossa ei esimerkkinä mainitakaan, voisi kuvitella, että päteväksi syyksi luetaan myös se, ettei verovelvollinen ole saanut työnantajalta määräaikaan mennessä kaikkia tulotietojaan. Puhumattakaan siitä, että työnantaja on ilmoittanut verottajalle vilpilliset tiedot, kuten tässä tapauksessa on käynyt.

Tai jos tulot olivatkin varastettuja..

• Anonyymi

Berliner Zeitung

• Anonyymi

Paljasti samalla millainen johtaja on: Kaatoi syyn alaisensa niskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe